4/10/2012

Roczek!

Hej!
Dzisiaj jest dla mnie bardzo specjalny dzień. Dokładnie rok temu założyłam bloga! Przez pierwsze miesiące go zaniedbywałam, czego bardzo żałuję, ale teraz ciągle go rozwijam. Przez ten czas napisałam 171 postów (ten jest 172). Nawet nie wiem kiedy się ich tyle nazbierało! ;o Pod nimi napisaliście 2940 komentarze. Odwiedziliście bloga 22 672 razy. Najczęściej czytaliście te posty: Nocą!Pretty Little LiarsMegan Nicole. Wyświetleń mam codziennie ponad sto, z czego niezwykle się cieszę! Nie spodziewałam się, że ktoś w ogóle będzie chciał tu zaglądać. Postaram się jeszcze go ulepszać, i mam nadzieję że zostaniecie ze mną na dłużej :) Oczywiście jeśli macie jakieś sugestie, napiszcie w komentarzu, postaram się to uwzględnić.

zdjęcie pochodzi z weheartit.com

Dziękuję Wam za wszystko! ♥


Chciałabym również złożyć życzenia Magdzie, naszej 17! Wszystkiego najlepszego, zajebistych chwil spędzonych z jakże zajebistymi przyjaciółmi (i tu jeszcze pozdrowię wczorajsze towarzystwo w postaci Kasi, Sandry, Karoliny, Karoliny, Asi i Jakuba), żeby pan Generał był dla Ciebie łaskawszy, żebyś się nauczyła kodeksu karnego no i z 1000000 dupeczek! ;* 

33 komentarze:

  1. babeczka *.* Cudne paznokcie, podobają mi się :D ja niestety muszę poczekać aż mi trochę paznokcie urosną ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję i wytrwałości na kolejny rok:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twojego bloga <3
    wytrwałości xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też go uwielbiam :)
      Życzę wytrwałości i powodzenia ;*

      Usuń
  4. O ;) gratulacje ;* ;)
    I wytrwałości na kolejne rok !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje mam nadzieje że dalej się będziesz rozwijać!~ A ten nowy szablon jest świetny! Za kazdym razem rozpoznaje nową postać, 1 był kosogłos, 2 pomyluna nic dodać nic ująć! Mam pytanie szablon sama robiłaś? Czy może z jakiejś strony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siostra robiła jej nagłówek już pytałam :)

      Usuń
    2. Sto lat! Twój blog jest świetny :)

      Usuń
  6. Świetne paznokcieee ..


    Pozdrowienia ...


    http://mrs-wiktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To powiedz siostrze że szanlon jest genialny i go uwielbiam!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) Gratulację i mam nadzieję, że blog jeszcze trochę będzie istniał! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się boje ich 'kontrowersyjności' ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję :)
      zapraszam do mnie, będzie miło jak wpadniesz :)
      dodajemy? ;>

      Usuń
  10. Gratuluję!
    Bardzo fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję wytrzymałości oraz statystyki! :) życzę ci aby twój blog się rozwijał i zyskał dużą popularność! sto lat :D

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluje Ci serdecznie :* ja swoj roczek bede miec w maju ::>

    OdpowiedzUsuń
  13. Super że wytrwałaś ! Zostań na dłuuugooo ! ;p I więcej postów pisz ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne pazurki

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! dmuchaj świeczki i bądź z nami nadal ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję!!!!!!!!!!

    I sto lat xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję serdecznie! I kolejnego roczku życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluje i życzę dalszej frajdy z blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Happy birthday! ^ ^ I żebyś teraz bloga już nie zaniedbywała. :)

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje!!
    Fajne pazurki
    Pozdrawiam i dodaję ;d


    karolynka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.