4/23/2012

Miss O Fashion Princess

Dzień dobry! 
Dzisiaj humor mam w końcu lepszy. Zwłaszcza, że w końcu przyszły moje perfumy! Ten zapach podobał mi się już od dłuuuższego czasu, ale ciągle jakoś nie miałam okazji by je kupić. No ale w końcu mama się zlitowała, i mam. Niby jako prezent na bierzmowanie, ale dostałam je dzisiaj. 
Co mogę o nich powiedzieć? Nie są drogie (ok. 20 zł), zapach mają bardzo słodki, więc niektórym może się nie podobać, ale dla fanek takich słodkości będą w sam raz. Zapach utrzymuje się już parę godzin, co uważam za duży plus, bo niektóre moje perfumy traciły go już po parunastu minutach. Ja jestem na tak ;)


Macie je? Jak oceniacie? :)
Ps. Lubicie takie notki kosmetyczne? :)

13 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądają, ale jeśli mają zapach słodki to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o nich nigdy, ale w sumie nie miałam styczności z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam ^^ :D Ale ładnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za perfumami z oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne opakowanie . Jesteś konsultantką oriflame ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem jak pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się takie noty podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się podobają takie notki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna buteleczka, i taanie jakie :o

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się też słodkie podobają. :3 flakonik też mają ładny (na to też często zwracam uwagę, haha).
    ja używam teraz mgiełki do ciała z Playboya. czy ktoś podzieli się ze mną uwagami na ich temat? :P

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.