4/03/2012

tylko jeden dzień

Hej :)
Nie mieliśmy dzisiaj dwóch polskich, więc do domu wróciłam po 12. Chyba dopiero drugi raz jestem w domu tak wcześnie w tym roku szkolnym! Oczywiście mieliśmy mieć zastępstwo, ale na szczęście ominęło nas. 
Tylko jeden dzień pozostał do świąt, a co za tym idzie coraz mniej czasu do testów. Powinnam się zacząć uczyć -.- Nauczyciele wykorzystują ten czas w 100%. Sprawdzian z chemii poszedł całkiem dobrze, test z WOS-u mam nadzieję również. Ponieważ szósta klasa pisała dzisiaj test i nie było podstawówki, było trochę luzu i zastępstw. Trzy chemie zawsze spoko! :D
Pogoda robi się coraz bardziej wiosenna, wyszło słońce, a temperatury powoli wracają do normy. Chyba pójdę na jakieś zdjęcia :3
Na koniec mojego bezsensownego wywodu, chciałabym pozdrowić Weronikę. Moja biedna, mam nadzieję że to nic poważnego! Jako że teraz nie mogę się z Tobą spotkać, przesyłam Ci zdjęcie magicznego słoika :*

17 komentarzy:

  1. Czuję się lepiej, czekam na wyniki badań :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło gdy podpisujesz się swoim imieniem ;* Mam nadzieję że wszystko będzie dobrze :D

      Usuń
  2. A u mnie w szkole dośc luźno, jeścli chodzi o spr/kart. ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. pogoda coraz bardziej wiosenna? :(
    u mnie wczoraj była normalnei zamieć śnieżna..

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie luznow w szkole , az w szoku jestem ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam jeszcze do napisania próbny egzamin z matematyki -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj to by sie nalezalo pouczyc do testow ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny słój :) Sama zastanawiałam się czy takiego nie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę książka od chemii :D
    Powodzenia na testach,trochę za szybko no ale ...;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło wracać tak wcześnie do domu, gdy za oknem taka piękna pogoda.
    Powodzenia na testach!

    OdpowiedzUsuń
  10. ojeju.. trzech chemii bym nie przeżyła, no chyba, że ktoś za nią przepada. :)
    u mnie podstawówka znajduje się piętro niżej od gimnazjum (wiadomo, wieś..), i dzisiejszy ich korytarz był taaaki pusty, aż miło popatrzeć. xd
    a zdjęcia? obowiązkowo. ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia :)
    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. o , widzę że mam z tego samego wydawnictwa książke od chemi co ty - o ile się nie myle ..^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Nareszcie wolne :) Jeśli masz ładną pogodę to Ci zazdroszczę ponieważ u mnie jest szaro i zimno :/

    OdpowiedzUsuń
  14. A tam uczyć się, przez święta trzeba (i przed świętami) trzeba wypoczać :D

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.