4/22/2012

"W ciemności"

Cześć
Wczoraj wieczorem postanowiłam odpocząć od nauki i obejrzeć jakiś film. Planowałam włączyć "Jak zostać królem", ale gdy zobaczyłam, że w końcu dostępny jest "W ciemności", momentalnie zmieniłam zdanie. Strasznie żałowałam, że nie poszłam na niego do kina, ale w końcu mogłam go zobaczyć. Niestety nie był dobrej jakości. Mimo to film był bardzo poruszający, dobrze zrobiony, wszystko dokładnie odwzorowane. Szkoda, że nie dostał Oscara, bo wg. mnie na niego zasługiwał. 
Podziwiam ludzi, którzy żyli w tamtych czasach. Szczególnie tych, którzy walczyli o wolną Polskę. Ciężko mi zrozumieć, skąd w naszych okupantach brało się tyle okrucieństwa. Pamiętajmy o tych, którzy zginęli, abyśmy my mogli żyć w wolnej ojczyźnie.

5 komentarzy:

  1. Musze obejrzeć! Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowego posta! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. MUSZĘ OBEJRZEĆ! :O Uwielbiam takie filmy!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w ogole nie mam czasu na ogladanie filmow :( mam takie zaleglosci, ze az mi wstyd :P

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.