4/16/2012

Co lubię

Hej 
Postanowiłam już zakończyć temat projektu, więc pilnie robię tematycznie posty. Dzisiaj raczej przyjemny temat. Więc, oto lista rzeczy, które lubię:

New York, muzykę, modę, moich przyjaciół, gotowanie, blogowanie, spędzać aktywnie czas, czekoladę, Harrego Pottera, herbatę, naszyjniki, pomalowane paznokcie, Londyn, poznawać nowych ludzi, wiosnę, być szczęśliwą, podróże, postcrossing, książki, moja klasę, moich czytelników + 1000000 innych rzeczy ^^


A teraz wypadałoby zabrać się za pozytywizm -.-  

10 komentarzy:

  1. Oczy mnie bolą od tych migających obrazków xD
    A co no NY - mam nadzieję, że kiedyś zobaczę na własne oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię to samo co Ty, z wyjątkiem Harrego... !

    Chciałam Ci przypomniec, że jesteśmy umówione na jutrzejszą wysyłkę ^^ Pamiętasz ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W większości lubię to co ty;P

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak New york.!: )) Normalnie to samo lubimy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię gotowanie i herbatę :)
      zapraszam do mnie, będzie miło jak wpadniesz- można dodawać :)

      Usuń
  5. Super gif.

    Uwielbiam New York :)

    W końcu lady gaga tu się urodziła xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na testach w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny gifek, powodzenia w testach :D:)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.