4/08/2012

Króliczki ^^

Dzień dobry :)
Właśnie wróciłam od cioci. Brzuch mi chyba zaraz pęknie, zdecydowanie za dużo zjadłam. Ale na święta zawsze tak jest :d
Wczoraj na blogu Sue zobaczyłam fajny pomysł na Wielkanocne paznokcie. Stwierdziłam, że nie jest to raczej bardzo trudny wzorek, więc postanowiłam spróbować. Efekt nie zadowala mnie do końca, ale chyba nie jest najgorzej :D


Wiem, że różowy króliczek nie ma oka, ale malowałam je tuż przed mszą i oczywiście się rozmazało. Chyba będę musiała sobie kupić sondę, bo nie mam zamiaru więcej męczyć z wykałaczkami. Inspiracja:


Lecę się dalej objadać, pa ;* 

34 komentarze:

  1. słodkie ;>
    puciablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do siebie, wybrałam Ciebie do udziału w... !? Wpadnij do mnie, a się przekonasz ;PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wysłałam emiala... ;d Sprawdź pocztę ! ;)

      Usuń
  3. ALe i tak wyszły bardzo ładne.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. praktyka czyni mistrza:) Pomysł oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  5. na inspiracji wygląda to genialne ;)
    Tobie też bardzo dobrze to wyszło :>
    hyhy na pewno ja bym to zrobiła dużo gorzej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ejejje ale fajnie ;)
    zapraszam na nowego posta :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Króliczki śliczne, spróbuję zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. awww how cute- so fun- perfect for easter
    happy easter to you and your family ;)
    xx the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com
    share the feeling
    visit <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabyś sprawdzic pocztę :> ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre ci się troszeczkę rozmazały xd

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie słodkie króliczki :) Obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na pierwszy raz nie ma źle. :)
    Mi się podobają różne wzorki na paznokciach. ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodziaki :D

    Zapraszam do mnie ;)
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. oo naprawdę ładnie Ci wyszły ;)! :D p.s u mnie snieg na szczescie juz sie zortopil ;djak u Ciebie ?:>

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo Ci dziękuje :) Ładnie Ci wyszły te paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. moim zdaniem ślicznie Ci wyszly :)
    pozdrawiam, i zapraszam do mnie :) Byłoby mi miło, gdybyś mnie dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje, dziękuje, dziękuuuuje ;* :) Jesteś wielka, w końcu udało mi się to zrobic ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie!!!! Zdolna dziewczyna z ciebie!!!:*
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:):*

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne, takie.. słodziaszne. Ja też potwornie się objadłam. Nie mogę patrzeć na lodówkę pełną niczego co przykułoby mój wzrok, niestety.. No cóż. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie Ci to wyszło ja bym chyba całe spaprała :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie te paznokcie *.*

    fajny blog ;)


    zapraszam do mnie na moj nowy blog:nicki-naja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.