4/29/2012

na kebaba!

Dzień dobry!
Wczoraj nie napisałam, ale nie miałam czasu. Do południa sprzątałam, a potem poszłam na działkę się poopalać. Niestety, w sumie nic nie widać, ale zawsze zanim się opalę mija trochę czasu. Dzisiaj tez chętnie bym poszła, ale za mocno wieje :(
Wieczorem pojechałyśmy na kebaba. Dobre towarzystwo, w miarę smaczne jedzenie i fajny klimat. Mam wrażenie, że będziemy częściej powtarzać takie wypady. Sam Kebab House jest całkiem przyjemnym miejscem, gdzie można zjeść za niedużą cenę. Bardzo fajnie odnowili jedno z pomieszczeń, w stylu pop art. Jedyne co mnie denerwuje to lustra, które są na niektórych ścianach, ale jeśli się wybierze dobre miejsce to nie ma z nimi problemu. Ogólnie jestem na tak ;)

9 komentarzy:

  1. Wystrój wydaje się być ciekawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaję, że chetnie bym tam cos zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie jadłam kebaba^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba dziś też wystawię buźkę na słońce ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm ;d Też bym zjadłam kebaba ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też się opalałam, ale tez mnie nic słońce nie wzięło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzisiaj miałam trening na dworze a z racji tego że leżałam na jednym boku przez ponad 20 minut bo układali taką postać z nas to opaliłam się tylko na jednym boku;C

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm , wybrałabym się na kebaba ^^

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.