4/12/2012

"Teoria Wielkiego Podrywu"

Hej
Dzisiaj zaprezentuję Wam kolejny serial, który mi się spodobał. "Big Bang Theory" (bo tak nazywa się w oryginale, i tę nazwę lubię o wiele bardziej) jest dość głupkowatym serialem, ale można się przy nim uśmiać. Uwielbienie do tego serialu zaczęło się od mojego taty, który czasami oglądał ten serial po czy przed "Pingwinami z Madagaskaru". Powoli cała rodzina się do niego przekonała. Nie oglądam go systematycznie, tylko jak trafię na jakiś odcinek, zazwyczaj przy obiedzie. Dobrze się przy nim bawimy, bo nie jest to typowy serial komediowy, tylko coś o wiele lepszego :)


Znacie? Jeśli nie to serdecznie polecam :) 

15 komentarzy:

  1. Chyba się skusze na ten film ^^
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham! XD
    Doktor Sheldon jest po prostu boski XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ! ;>
    Ja tam wolę polski seriale ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam nigdy o nim, jedyny serial jaki oglądam to Skins na komputerze, ale chętnie obejrze ten wielki podryw w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś skuszę się na ten serial :DD
    + zapraszam do mnie : zaczarujrzeczywistosc.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ogladałam kilka odcinków. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na noewego posta!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmmm... widać ze ciekawy moze sie skusze

    OdpowiedzUsuń
  8. Na jakim kanale leci ten serial ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam go kiedyś. HAHAHA jest polewkowy :)
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś go lubiłam ale chya się już za bardzo opatrzyłam, mam to do siebie że seriale mi się nudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja własnie nie lubię takich głupkowatych seriali jak to ujęłaś, więc raczej nie obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam , nigdy nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja próbowałam obejrzeć parę odcinków i wogóle mi się nie spodobały.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.