4/02/2012

"Piorun"

Bonjour!
Siedzę i próbuję coś napisać. Brak weny nie popsuje mi planów pisania codziennie, mowy nie ma. Więc będzie krótko i na temat ^^ 
Miałam napisać coś o swoim dniu, ale że oglądnęłam fajny film (tak, znowu animowany), to się podzielę. "Piorun" to ostatni film tego typu na mojej liście do obejrzenia. Treść może nie jest jakaś bardzo wymyślna, ale ten film mi się spodobał. Ten pies był tak uroczy, że od razu podbił moje serce. No i tez uczy - kłamstwo nie popłaca, z czym ja całkowicie się zgadzam. Nie polubiłam jego właścicielki, Penny, strasznie mnie denerwowała. Ale podróż psa i kota, później również chomika, przez Amerykę może być wesołym sposobem spędzenia czasu. Mnie osobiście najbardziej rozśmieszyła scena, jak kot dostaje patelnią. Chyba z 5 minut się z tego śmiałam :D


 Wiedziałyście że są takie duże butle?;o

15 komentarzy:

  1. wypiłabym frugoo :D najlepsze czarne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem, mnie Frugo jakoś nie rajcuję :P

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam to duże wczoraj w tesco ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam Pioruna... :) A Frugo lubię, czarne jest boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam duże frugo, już dawno ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio kupuję tylko duże, bo uwielbiam frugo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo ja już dawno widziałam takie mega duże frugo... jak dla mnie lepsze to małe :> małe mnie bardziej cieszy hehe ;d.

    OdpowiedzUsuń
  8. ogladalam, swietny :D! widzialam w biedronce,ale nie pilam ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam Frugo ;*
    Zapraszam do mnie ;*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. WSZYSTKIE filmy animowane uczą i za to je kocham. A Piorunka kocham wyjątkowo ^^ NAwet kiedyś o nim pisałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, nawet zajrzałam do tego posta, żeby zobaczyć co polecasz :D

      Usuń
  11. nie wiedziałam, że są duże butle *.*
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię ten film *-*
    I widziałam już takie duże butelki .xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo, że dawno już nie jestem dzieckiem to uwielbiam bajki, a Piorun to jedna z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fruugoo<3

    ciekawy blog,obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.