4/21/2012

Miła karteczka

Hej.
Wczoraj miałam naprawdę kiepskie samopoczucie, szkoda że takie sytuacje muszą się zdarzać, gdybyśmy nie mogli robić tego tak jak inni...
No ale trudno, w końcu wyciągnęłam z tego wnioski i już tak łatwo nie dam się ponieść emocjom. W końcu to już tylko parę tygodni, i wolałabym mieć lepsze wspomnienia.
Do testów zostały tylko trzy dni. Jeszcze niedawno było pięć miesięcy. Jakoś się nie stresuję, bo wiem, że mogę je napisać całkiem dobrze. Ale mimo wszystko i tak  ten weekend spędzę na powtarzaniu materiału. Lepiej być przygotowanym na wszystko, może jeszcze się czegoś nauczę. ;)
Wczoraj przyszła do mnie kartka od Marty. Momentalnie poprawiła mi humor, ponieważ Kubuś Puchatek jest jedną z moich ulubionych postaci z dzieciństwa, i do dnia dzisiejszego darzę go niezwykłą sympatią :D Bardzo Ci dziękuję, będzie mnie teraz wspierać w trudnych chwilach :)


Byle przeżyć ten tydzień. Wracam do książek, mam nadzieję że Wy spędzicie te dni jakoś ciekawiej :D 

17 komentarzy:

  1. Bardzo się ciecze, że Ci się spodobała pocztówka. Trochę się obawiałam, czy nie jest za dziecinna... ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto ci zrobił taki piękny nagłówek? :o Xox

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka słodka kartka :)
    Miłej nauki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę braku stresu.. :)
    Cudna kartka ♥ Też kochałam Kubusia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam dostawiać kartki :3

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej , też w dzieciństwie uwielbiałam kubusia puchatka ;)) słodka kartka :p

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie kiedy ktos mji da kartke to takie fajne uczucie ..:D Super blog !!!! :D Zapraszam na mój blog : www.kinga089.blogspot.com

    PROSZE DODAWAJ KOMENTARZE !!! Bardzo mi na tym ZALEŻYYY !!!!! plissss :D

    OdpowiedzUsuń
  9. to bardzo miłe dostac taka kartke, jeszcze ze swoim ulubiencem z dzicinstwa ;) ja tez bardzo lubilam bajki/ksiazki z kubusiem puchatiem w roli glownej ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawiej niestety nie było ponieważ też piszę testy :( Życzę tobie powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, chcialabym dostać taką kartkę bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie pozostaje mi nic jak tylko życzyć ci powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie juz wszystko wskazuje na wiosne ;p

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.