4/07/2012

Wielkanoc!

Cześć! 
Korzystając z chwilki wolnego, chciałabym złożyć wszystkim czytelnikom zdrowych, wesołych i pogodnych świąt! Pełnych uśmiechu i słońca. Abyście znaleźli czas dla najbliższych. I pamiętali o tym, co w świętach najważniejsze, czyli o zmartwychwstaniu Jezusa.
Osobiście wole Wielkanoc niż Boże Narodzenie. Może ma to związek z tym, że jestem ministrantką, a na Wielkanoc jest zawsze dużo pracy. Lubię siedzieć wieczorem w kościele, lubię uroczysty nastrój mszy, lubię wieczorną procesję. Zawsze z niecierpliwością czekam na te trzy dni, bo mimo iż mam naprawdę dużo pracy, są niepowtarzalne :)

26 komentarzy:

  1. Wooow ! Ja byłam ministrantką aż tydzień... ;c ! :))

    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę Wesołych i pogodnych świat Wielkiej Nocy :)

    Zapraszam do siebie :
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba tez wole Wielkanoc ;) Dziękuję i również życzę Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. baranek :)
    wesołych świat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekoladowe najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych, radosnych świąt! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt jak i mokrego Dyngusa; ))

    OdpowiedzUsuń
  8. o widze cukrowy baranek ;))

    wzajemnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach wesołych świąt.! ;D
    Zapraszam do mnie ;**
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wzajemnie Wesolutkich Życzę :*
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. oo kocham te czekoladowe malutkie jajeczka *..*
    wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, jesteś ministrantką :) U nas to nie jest popularne (albo inaczej - w ogóle nie jest możliwe). I to w sumie nie wiadomo dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych , zdrowych świąt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale słodki baranek.

    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, wiele ludzi zapomina o co tak naprawde chodzi w tych świętach. Również życzę Ciepłych, rodzinnych i szczęśliwych Świąt Wielkanocnych :*

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.