4/17/2012

50 pytań do mnie

Hi!
Miałam napisać kolejnego posta z wyzwania, ale ze nie chce mi się dzisiaj robić zdjęcia do ostatniego tematu, skorzystam z tego, że otagowała mnie Marta. Dzięki ;)


1. Wklej logo tagu na bloga.
2. Napisz kto Cię otagował.
3. Otaguj blogerki, o których chcesz się czegoś dowiedzieć.
4. W komentarzach odpowiedz na zadawane pytania czytelników. (Ja tutaj zrobię trochę inaczej, i na komentarze odpowiem pod następnym postem)


Taguję: Klaudię, Sue, Mickey i Julię




Bye ;*

13 komentarzy:

  1. O jak miło ;d

    - Malujesz się na co dzień? Jeśli tak to kiedy zaczęłaś?
    - Czego używasz do wykonania makijażu?
    - Ulubiony kosmetyk ?
    - Jaki jest Twój najdroższy kosmetyk ? :))

    PS. Pocztówka juz w drodze do Ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za TAG`ami :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaką nadprzyrodzoną zdolność chciałabyś posiadać?
    Uprawiasz sport? Jaki?
    Jaki typ blogów lubisz najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka jest Twoja ulubiona pora dnia?

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. czego najbardziej żałujesz?
    2. co najbardziej cię w sobie denerwuje?
    3. gdybyś mogła zmienić jedną rzecz w swoim wyglądzie, co by to było?
    4. gdybyś była zwierzęciem, to jakim?
    5. z czego byłaś/jesteś najbardziej dumna?
    6. co sprawia, że się uśmiechasz?
    7. jaką porę dnia lubisz najbardziej?
    8. na co chciałabyś wydać pierwsze zarobione pieniądze?
    9. co chciałabyś robić, ale nie masz takiej możliwości (np. uprawiać dany sport, skoczyć ze spadochronu)?
    10. Jak byś określiła swój charakter w trzech słowach?

    Pozdrawiam, stała czytelniczka która nie ma bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiej muzyki słuchasz? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. trzy rzeczy jakie w sobie lubisz?
    ulubione danie?
    ulubione buty? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o dziekuje:*! lubisz nalesniki ^^ ?

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka twoim zdaniem jest definicja oryginalności?
    zapraszam do mnie (cookie dream) gdyz odbywa się tam ciekawy konkurs z nagrodami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Co się zainspirowało do utworzenia tego bloga ? ;)
    Jak w trzech słowach mogłabyś opisać swój charakter?
    Ulubiony zespół lub wykonawca?
    Na razie taki mi pytania do głowy przyszły ;] Świetny blog. Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam ten tag na paru blogach już :)
    Ulubiony artysta/astystka ?

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się jakoś nie podoba ta zabawa.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.