4/19/2012

Odpowiedzi

Cześć
Nie czuję się za dobrze, dodatkowo nie mam humoru. Na szczęście czekolada powoli zaczyna działać, a ja odzyskuję energię ^^
Czas na notkę z odpowiedziami na pytania. 


-Malujesz się na co dzień? Jeśli tak to kiedy zaczęłaś?
Na co dzień ograniczam się do korektora, czasami różu. Nie mogę się malować do szkoły, więc makijaż zostawiam na dni wolne.


-Czego używasz do wykonania makijażu? 
Korektor Very Me Oriflame, puder Synergen, tusz Spectacular Me i róż od Lovley, i dodatkowo jakieś jasne cienie.


-Ulubiony kosmetyk? 
Tutaj zdecydowanie wygrywa Carmex. Jest najlepsza pomadką, jaką kiedykolwiek miałam, i za nic bym go nie oddała :D


-Jaki jest Twój najdroższy kosmetyk?  
Nie lubię wydawać fortuny na kosmetyki, więc zapewne będą to jakieś perfumy.


-Jaką nadprzyrodzoną zdolność chciałabyś posiadać? 
Haha, sama nie wiem ^^ Ale jeśli miałabym decydować, chciałabym umieć stać się niewidzialną.


-Uprawiasz sport? Jaki?  
Nie, nie uprawiam żadnego sportu. Chyba, że liczą się do tego przejażdżki rowerowe ;d


-Jaki typ blogów lubisz najbardziej?   
Lubię blogi o wszystkim. Różne tematy, trochę wszystkiego.


-Kto Cię inspiruje?
Przede wszystkim bloggerki! U Was można zaczerpnąć inspiracji na każdy temat. Jak ja sobie kiedyś bez tego radziłam? :D Oprócz tego moją dużą inspiracją jest Helena Bonham Carter, którą wielbię ♥


-Jaka jest Twoja ulubiona pora dnia? 
Późny wieczór, właściwie już noc. Wtedy w domu jest bardzo spokojnie, a mi najprzyjemniej się czyta lub ogląda filmy.


-Czego najbardziej żałujesz?
Że nie wykorzystałam niektórych szans, że w pewnych momentach po prostu się poddałam...
 
-Co najbardziej cię w sobie denerwuje?
Lenistwo i nieśmiałość. Chętnie zamieniłabym te dwie cechy na ich przeciwieństwa.
 
-Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz w swoim wyglądzie, co by to było?
Jest mały szczegół, którego w sobie nie lubię - nos. Ale raczej nie zdecydowałabym się na operacje plastyczną.
 
-Gdybyś była zwierzęciem, to jakim?
Nie wiem, może pandą. Zawsze podobały mi się te zwierzęta. Albo delfinem ^^ 
 
-Z czego byłaś/jesteś najbardziej dumna?
Z mojej ojczyzny i rodziny. Oprócz tego jestem dumna z moich osiągnięć, no i z samej siebie. Oraz z bloga ^^
  
-Co sprawia, że się uśmiechasz?
Moi przyjaciele.  

-Na co chciałabyś wydać pierwsze zarobione pieniądze?

Zależy jaka byłaby to suma ^^ Ale chyba wydałabym je na jakąś podróż :)
 
-Co chciałabyś robić, ale nie masz takiej możliwości (np. uprawiać dany sport, skoczyć ze spadochronu)?

Chciałabym się nauczyć hiszpańskiego i francuskiego, i zrobić sobie tatuaż. Kiedyś chciałabym skoczyć ze spadochronem, ale obawiam się, że stchórzę :D
 
-Jak byś określiła swój charakter w trzech słowach? 

Leniwa i nieśmiała optymistka.


-Jakiej muzyki słuchasz?  
Różnej, naprawdę. Słucham chyba każdego gatunku. 


-Trzy rzeczy jakie w sobie lubisz?
Włosy, nogi, oczy.
  
-Ulubione danie?
Sama nie wiem, ale powiedzmy że pizza :3  


-Ulubione buty? :D 
Tenisówki różnego rodzaju. Najwygodniejsze buty na świecie ^^


-Lubisz naleśniki? 
Lubię, najbardziej smakowały mi te ze stołówki ♥

-Jaka twoim zdaniem jest definicja oryginalności?
To pytanie jest dla mnie trudne. W sumie nie wiem jak na nie odpowiedzieć. Ale spróbuję: jest to coś innego. Coś, co wymyślimy i zrobimy sami. Nie przejmując się głupimi komentarzami, dalej będziemy to robić. 

-Co się zainspirowało do utworzenia tego bloga? 
Tak w sumie to blog powstał z nudów, ale trochę popchała mnie do tego Honey. Chciałam tak jak ona pisać o swoim życiu, stwierdziłam że to może przerwać monotonię. Potem znalazłam bloga Ankyls, i dzięki niej w sumie zaczęłam isać w miarę regularnie posty.

-Ulubiony zespół lub wykonawca? 
Na chwilę obecną jest to Kelly Clarkson, która daje mi siłę do działania.

To chyba wszystko, dziękuję za pytania :*  

12 komentarzy:

  1. 'leniwa, nieśmiała optymista' ? To ja! ;PP

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też najbardziej lubię naleśniki ze stołówki ^^
    Piosenka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak powszechnie wiadomo, czekolada dobra na wszystko :) I też lubię noc.

    OdpowiedzUsuń
  4. włosy nogi oczy zagadzam się :)

    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nastroju złego nie mam, ale na czekoladę ochoty mi narobiłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. oo moje nalesnikowe pytanie sie pojawiło :D^^ a ja carmexu nigdy nie mialam ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też nie lubię swoich nóg;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo duzo sie dowiedzialam ;0

    OdpowiedzUsuń
  9. O już doszła ?! Szybciutko ;]

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.