1/27/2012

"Pretty Little Liars"

Hej
Jeszcze nie tak dawno pisałam Wam o "Glee", a już wkręciłam się w kolejny serial. Jak w tytule, jest to "Pretty Little Liars". Dlaczego nikt wcześniej mi tego nie pokazał?!
Od kilku dni próbujemy się dowiedzieć (razem z siostrą), kto jest tajemniczym "A".  Oglądamy po kilka odcinków, a po każdym z nich sprawa, zamiast się wyjaśniać, jeszcze bardziej się plącze. A wszystko zaczęło się, kiedy Alison zniknęła. Przez rok nikt nie wiedział co się z nią stało. Po upływie tego czasu, jej cztery przyjaciółki: Aria, Emily, Hanna i Spencer zaczynają dostawać dziwne wiadomości podpisane właśnie "A". W ich treści są rzeczy, o których mogła wiedzieć tylko Alison. W końcu znajdują jej ciało, ale dziwne wiadomości nie przestają przychodzić. Co się stanie dalej? Nie wiem, ale nie mogę się doczekać, żeby się dowiedzieć ^^ (Tylko proszę bez spoilerów).
Wszystkim go zdecydowanie polecam. Zwłaszcza, że dla niektórych zbliżają się ferie, więc można sobie pozwolić na poleniuchowanie przed komputerem :)



Oglądacie "PLL"? :)

24 komentarze:

  1. Naczytałam się i nasłuchałam o tym serialu, ale jakoś nie miałąm ani jednego podejścia do niego... :) Chyba nie mój typ..., ale dziewczyny na pierwszym zdjeciu wyglądają extra !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne że oglądam i polecam, warto obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie oglądam :) Ale może się przełamię :D
    Odwdzięczyłabyś się obserwowaniem ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie Ci z takim llenistwem, ja musze sie uczyc do sesji :(

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądam na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze , zaciekawiłaś mnie tym serialem :) Na jakiej stronie oglądasz?

    OdpowiedzUsuń
  7. oglądałam parę odcinków ale nie mam czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, och, mój ukochany serial <3
    Oglądaj, oglądaj, z odcinka na odcinek będzie co raz ciekawiej! ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak tak ten serial jest super.!!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię zagraniczych seriali ;-)

    Wolę nasze ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. nie oglądam, ale fajne laski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio zaczęłam oglądać i jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też oglądam Pretty Little Liars:D jest jeszcze jeden fajny serial The Lying Game o siostrach bliźniaczkach:) oba seriale są na podstawie tej samej autorki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. yyy ja pewnie spędze i tak i tak ferie przy komuterze, ale filmów oglądac nie będe

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne!!! Ja jeszcze nie mialam okazji ogladac, ale napewno zaczne!!!!


    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    Pozdrowienia:):* Zapraszam na kolejny nowy post do mnie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba gdzieś go widziałam, nie pamiętam, ale nazwę kojarzę .

    OdpowiedzUsuń
  17. ja ogladam i z odcinkami jestem na bierzaco ;d powiem Ci, ze dalej nie wiadomo kim jest "A" ale strasznie duzo sie dzieje :D! najelpepszy serial !

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam ten serial *.*
    cały czas zastanawiasz się kim jest "A" i o co w tym wszystkim chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  19. zakończenie cię mooocno zaskoczy. jak się dowiedziałam kim jest 'A' to nie mogłam na początku uwierzyć! ;o
    Btw. Spancer wyszła na pierwszym zdjęciu bosko! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Też oglądam :D

    Kim jest "A"?! -.-"

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Pretty Little Liars <3

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.