1/22/2012

Hej :)
Niby ferie, ale jakakolwiek wena na posty zniknęła. Co się zabierałam do pisania, to mi coś nie pasowało i wszystko usuwałam. Mam nadzieję, że mi już przeszło. drugi tydzień ferii zamierzam wykorzystać maksymalnie. Chcę oglądnąć kilka filmów póki to jeszcze możliwe, iść na zdjęcia, skończyć czytać książkę, no i pojechałabym sobie jeszcze raz na basen :D 
Dzisiaj poszłam na zdjęcia z Katarzyną, udało nam się zrobić kilka fajnych zanim aparat się rozładował i trzeba było wracać do domu ;)






No, w końcu się załadowały ^^
Na pewno słyszałyście o ACTA. Podpiszcie petycję, zadziałajmy. No chyba, że wolicie Internet bez Wikipedii, facebooka, youtube, kwejka i innych stron, na które wchodzimy codziennie. Na blogi nie będziemy mogły dodawać inspiracji ani innych zdjęć, które są nam potrzebne do postów. Chyba tego nie chcemy, co nie? ;P

16 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz! No i widzę śnieeeeg!U mnie wczoraj padał, ale dzisiaj nie ma po nim śladu.. ; <

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście że podpisuje!;)) A zdjęcia wyszły bardzo ładne.!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia świetne i bluzka genialna :)
    mi też się rozładował aparat !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia ;)
    ja już podpisałam wczoraj ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna bluzeczka kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Petycję już oczywiście podpisałam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! *-* Szkoda, że tylko trzema się pochwaliłaś. Gdyby je jeszcze trochę podrasować w fotoszopie, kolorystyka, etc, byłyby naprawdę niesamowite, bo modelka śliczna :3
    A petycję zaraz podpiszę, o.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia :) petycję oczywiście podpisałam już wcześniej, nie mogą nam tego zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tym. Z jednej strony jestem za z innej przeciw. To nie tak, ze nie będzie Wikipedii i innych takich stron tylko trzeba będzie mieć na nie prawa autorskie. Sesja fajna. Ja mam ferie dopiero za tydzień :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że tego nie chcemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz :)
    oh te ACTA nie wierzę w to !!!!!
    zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjęcia :D
    i stop ACTA !

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz świetne zdjęcia, jesteś śliczna.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.