1/02/2012

Glee!

Hej!
Witam Was w Nowym Roku. Jak się bawiliście na Sylwestra?
Brr, dzisiejsza pobudka była koszmarem. Na szczęście nauczyciele byli wyrozumiali, i nie męczyli nas za bardzo. Na jutro tez nie mam wiele zadane, i już się z tym uporałam, więc zaraz zacznę oglądać Glee. Znacie ten serial?
Opowiada o szkolnym chórze, którego uczestnicy nie są zbyt lubiani. Jak to młodzi ludzie, borykają się z codziennymi problemami, nauką, a do tego trenerka Sue chce pokrzyżować ich plany dotyczące chóru. Polecam Wam oglądnąć perypetie młodych ludzi, takich jak my. Ciekawej i często wesołej fabule towarzyszy dobra muzyka! Teraz najczęściej słucham piosenek pochodzących właśnie z Glee. ;)



22 komentarze:

  1. nigdy nie oglądałam glee , ale wydaje się być ciekawe .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie widziałam. ;)
    Powroty do szkoły bywają okropne. Szczególnie gdy łóżko takie ciepłe! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koooocham Glee ♥
    Twój ulubiony bohater? Bohaterka? :3

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy tego serialu nie widziałam, na czym leci? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Glee to kolejny serial który ubóstwiam.;))

    OdpowiedzUsuń
  6. aha :) zobaczę sobie, bo mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz czytając na wszystkich blogach, jak okropnie wstawało się 2 stycznia, jestem wdzięczna, że nam zrobili tego dnia wolne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A oglądasz plotkarę,90210 lub the walking dead? Ten ostatni szczególnie polecam :) Do glee kiedyś się przymierzałam ale mi nie podszedł..

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham, kocham, kocham wspaniale osobowości, glosy po prostu ubóstwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie oglądałam.ale z opisu wydaje się fajny .

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już lekcje odrobione mam :D a Glee nigdy nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oglądałam, ale słyszałam ;)
    U mnie wreszcie nowy post ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam ten serial:)
    Fajny;)
    Może wpadniesz do mnie.?

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygrałaś rozdanie na: http://alice-cross.blogspot.com/
    gratulacje :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne. Musze to oglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię Glee! Zawsze z Siostrą oglądam

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten serial :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy tego nie oglądałam choć o ty słyszałam :)
    zaraz sobie posłucham tych pioseenek :)))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. splątane słuchawki: Tylko, żeby jeszcze mi to wyszło... :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurczę miałam oglądać Glee ale jakoś wyszło że nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. A w sylwestra było epicko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten serial. Czekam na nowe odcinki :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.