1/28/2012

Kasia

Hello!
Właśnie skończyłam sprzątać. Teraz mogę chwilę odpocząć i coś napisać.
Kasia to moja siostra. Angażuje się w tego bloga chyba tak samo jak ja ^^ Jej zawdzięczam wygląd bloga, zarówno ten, jak i poprzedni. Dopytuje się o nowe notki, czasami sama podsunie temat. I razem cieszymy się z każdego komentarza. Wiadomo, że czasami się kłócimy, ale ostatnio coraz lepiej się dogadujemy i spędzamy więcej czasu razem. Ale lubię to, nasze oglądanie filmów (komentowanie wszystkiego ;)), śpiewanie, gotowanie. I te nasze odpały. Bez niej byłoby nudno, i nie zamieniłabym jej na nikogo.

  Jakieś 14 lat temu ^^


 Chyba było, ale trudno.

 A Wy macie rodzeństwo? :>

18 komentarzy:

  1. Ja mam dwóch starszych braci. Z jednym się dogaduje, a z drugim się często kłócimy, ale jak idzie o coś ważnego to potrafimy się dogadać.
    Nie ma to jak rodzeństwo... ;)
    Fajne zdjęcia ;D
    Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem jedynaczką...zawsze chciałam mieć starszego brata ze względu na fajnych kolegów:D i siostrę mniej więcej w moim wieku, by razem się czesać, malować i plotkować:P

    OdpowiedzUsuń
  3. mam młodsze rodzeństwo o 10 i 12 lat, więc różnica jest spora. Czasem przyznam - mam ich po prostu dość... ale jak tylko wyjadą gdzieś na kilka dni - tęsknie jak szalona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem jedynaczką ;)

    A twoja siostra ile ma lat ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Starszy brat o 3 lata. I chyba nie wyobrażam sobie bym mogla być jedynaczką, momentami go nienawidzę, ale nie na długo - bo przeciez to tak jakbym gniewała się sama na siebie;-)
    Swoja droga bardzo dobry post, chyba sama sie zdecyduję na 'pochwalenie' sie moim bratem;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest perłowy, ale jesli taki lubisz to jak najbardziej. ja niestety nie przepadam;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam brata :) Ale ładnie wyglądacie razem ;)
    Widzę,że zmiana nagłówka ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie mam rodzeństwa !!! ; (((

    OdpowiedzUsuń
  9. oojj , chciałabym miec siostre ale niestety mam brata ;/
    ślicznie razem wyglądacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam dwóch braci ! Wogóle się dogadac z nimi nie mogę ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. a u nas w zimie, żebyśmy chorowali potem, bo do szkoły w sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam siostrę o 5 lat starszą, ale się dogadujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam starszego brata. Wogóle się z nim nie moge dogadać .!
    Zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam siostrę, 6 lat starszą ;)) Kiedyś się strasznie kłóciłyśmy, biłyśmy i wyzywałyśmy, ale teraz jest między nami swietnie !
    A między Tobą, a Twoją siostrą ile jest lat różnicy ? ;>

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.