1/25/2012

Sweet.

Dobry wieczór ^^
Tosty są, ciepła herbatka jest, więc można zabierać się za pisanie posta. "Grease" do końca nie obejrzałam, muszę jutro skończyć. Ostatnie dni ferii, jeszcze trochę i wrócimy do szkolnej codzienności. Pobudki o siódmej, siedzenie w szkole do 14, kartkówki, sprawdziany i ta cała reszta. Ale póki co cieszę się wolnymi dniami, naukę zostawiając sobie na niedzielę :)
Jutro Kłodzko, mam nadzieję że uda mi się coś znaleźć. Lista zakupów coraz bardziej się wydłuża. No i chciałbym Cztery Pory Roku, no.
A dzisiaj były zdjęcia. Zmarzłam niesamowicie, chciałbym już wiosnę, żeby móc chodzić bez kurtki, w trampkach i balerinkach. Na szczęście jest całkiem łagodna, śniegu też nie ma za dużo. Z efektów oczywiście jestem zadowolona. Tylko nie ogarniam, ile ja mam śniegu na głowie :D Zdjęcia robiła Magda.








A zaraz "Pretty Little Liars", wydaje się całkiem ciekawe ^^

15 komentarzy:

  1. swietne zdjecia. <3
    tez zaraz ide zrobic herbate i tosty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ;-) Ja zamierzałam się dziś uczyc, ale niestety nic z tego nie wszyło ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  3. To pierwsze zdjęcie jest cudne!♥

    OdpowiedzUsuń
  4. kokardka we wlosach jest urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie mogę, jaka Ty jesteś fotogeniczna! Zazdrocha normalnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia ładne nie dziwię się że zmarzłaś :)
    zapraszam do siebie zajrzyj koniecznie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre zdjęcia. : )
    Oj, tak ciesz się tymi feriami póki możesz . ; d

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne zdjęcia, wspaniały klimat!!! bardzo mi sie podoba!!!!:):*:*:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★


    pozdrawiam:):*:*:*:* i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne zdjecia ;o ! preety jest genialne, ja czekam na nowe odcinki, bardzo polecam :D! lakier z chinczyka ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. 4 zdjęcie jest cudowne, fajne zakolanówki ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.