1/30/2012

Powrót

Cześć :)
Wszystko dobre, co się dobrze kończy...
Niestety, dzisiaj skończyły mi się ferie i trzeba było wrócić do szkoły. Na szczęście nauczyciele odpuścili sobie pytanie, ale i tak nauki jest sporo. W najbliższym czasie mamy tyle sprawdzianów i kartkówek, że nawet nie chce mi się o nich myśleć. Niektóry nauczyciele rozpoczęli już powtórkę z poprzednich klas. Testy zbliżają się coraz większymi krokami (jeszcze niedawno mówiłam, że zostało 5 miesięcy). Chciałabym wejść pod kocyk i przespać czas do czerwca :)
Aktualnie siedzę nad historią i uczę się dat. Ogólnie lubię ten przedmiot, ale wkuwanie tych cyferek mnie męczy. Zaraz trzeba będzie się zabrać za oświecenie na polski. Ale co ja Wam będę mówić, przecież wszyscy to przeżywamy :)




A jak u Was? Też tyle pracy, czy może zaczęliście ferie? ^^

24 komentarze:

  1. A u mnie totalna laba ^^ Współczuję ci ,ale pocieszę cię tym ,że to piekło mnie również czeka za 2 tygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem historia w szkołach poniżej wyższych to masakra - wszystko nie po kolei, opanuj cały świat bez żadnej chronologii... wg mnie tragedia ;P obecnie znam historię Wlk Brytanii jakieś 10000razy lepiej niż Polski...

    OdpowiedzUsuń
  3. ułaaa, nauki też mam od groma, ale nie chce mi się za nią zabierać ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam labe ferie sie zaczely ale szybko sie skoncza,te 2 tygodnie zleca niewiadomo kiedy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam na szczęście ferie mam strasznie dużo planów :P
    Jak chcecie to możecie sobie o nich poczytać na moim blogu.
    Współczuje ci że przyszłaś do szkoły i od razy tyle nauki :(

    OdpowiedzUsuń
  6. My naszczęście mamy ferie, mam tyle planów jak je spędze :P
    Wszystko jest opisane na moim blogu zapraszam :)
    Miłego uczenia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. nie cierpię uczyć się dat. -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie piszesz ;] u mnie też się zaczęły powtórki, masakra ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie ferie ;)
    bardzo fajny blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam jeszcze tydzień ferii, wykorzystam go jak tylko mogę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w szkole narazie ok ale mam już zapowiedziane 3 sprawdziany , nenawidzę historii -,-

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle i jeszcze więcej mam nauki ^ ^ !

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też nie lubię tych wszystkich cyferek.!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tia.. testy gimnazjalne, wszyscy jechali po nas żebyśmy się uczyli bo testy będą wgl jakby koniec świata miał być xD To były czasy ; DD

    OdpowiedzUsuń
  15. mam drugi tydzień ferii, ale niestety przepełniony jest maturalnymi powtórkami :(

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam ferie od prawie roku :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uhhh... Daty, coś czego nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi ferie dopiero sie zaczely ;))

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja mam ferie dopiero za 1,5 tygodnia :(
    Obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  20. mi też się niestety ferie skończyły i mamy bardzo dużo nauki . Szczególnie że wystawiają oceny . . dodaję do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. ja bede miec ferie dopiero pod koniec lutegoo ! to udanej nauki :) zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jeszcze nie miałam ferii :D
    ja muszę trochę sobie z dat poprzypominać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zaczęłam w poniedziałek ferie :) Też lubię historię ale bywa że czasami mylą mi się daty. Ładnie piszesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. ja już nie mogę patrzeć na zeszyty, notatki i książki... zostały mi jeszcze dwa egzaminy i jedno zaliczenie, 8 lutego popołudniu zaczynam ferie :) cały tydzień laby!

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.