1/24/2012

Titanic II"

Cześć :)
Kolejny dzień ferii minął dość leniwie. Tak w sumie cały dzień nic nie robiłam. Jutro zdjęcia. Pomysł jest, mam nadzieję, że efekty będą takie jak ostatnio. 
Przed chwilą skończyłyśmy oglądać "Titanic II". Do oryginału mu wiele brakuje. Czasami sceny są jak z "The Sims". No i ogólnie nie jest zbyt dobrym filmem.   Ale poprzeczka była ustawiona bardzo wysoko. Szkoda, bo trochę więcej pracy i budżetu, i mogłoby powstać coś dobrego.




A zaraz zamierzamy oglądnąć "Grease". Piosenki z tego musicalu chodzą mi po głowie dzięki "Glee", oczywiście ^^ 


Coraz więcej stron dołącza do protestu przeciwko ACTA. Ciekawe czy nam się uda.

20 komentarzy:

  1. nigdy nie ogladalam Titanic II, ale skoro nie warto :P to po co w ogolel sciagac. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie oglądałam . Warto ? :)

    Zapraszam do siebie:
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedys chcialam to obejrzec jednak zrezygnowalam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Film jest totalną beznadzieją.
    hahahahah wiesz, że widzimy się jutro ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. nic nie pobije oryginału. tego nie oglądałam i nie zamierzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet titanica całego I nie oglądałam chociaż z opowieści wiem wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. na allegro sa piekne kopertowki asosa:D ale oczywiscie i cena zacna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. e tam, fabuła była fajna i nawet smutny, mi się w sumie podobał, Hanka.
    A jak tam Grease? Obejrzany do końca? Czy może tylko 90 mniut?
    Pozdrawiam, K :>

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się, że nic nie pobije oryginału;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ogladałam, ale już mysl,że mozna to kontynować brzmi jak dla mnie tandetnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej, kiedy nakręcili TITANIC II:P?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 2010 roku, i ciągle zastanawiam się, dlaczego w oryginale nakręconym w 1997 są o niebo lepsze efekty :)

      Usuń
  12. ja ferie zaczynam w piatek ;p ! ;o nie wiedzialam , ze nakrecili titanica 2 ;o !

    OdpowiedzUsuń
  13. Opłaca się ściągać ten film ?

    zapraszam do mnie ;)
    +dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  14. ja ogladalam "Grease" mnie sie podobal . Obsewruje i licze na to samo xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Wo, nawet nie wiedziałam, że istnieje taki film jak "Titanic II". Ale było do przewidzenia, że nie dorówna pierwszej - przecież już kultowej - wersji. Mimo wszystko obejrzę ten film. :)
    Zapraszam również do mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. titanic - uwielbiam tooo ♥
    świetny blog.
    Obserwujemy . ?

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.