6/05/2012

"Śniadanie u Tiffany'ego"

Skoro już mam te zaplanowane posty, to nie mogłoby obyć się bez oznakowanego tagiem kulturowo. Tym razem przedstawiam klasyk z przecudowną Audrey Hepburn, czyli "Śniadanie u Tiffany'ego". Czy jest ktoś, kto o nim nie słyszał? Ja słyszałam, ale jakoś nigdy nie miałam okazji zobaczyć. Ale ostatnio puścili to na Jedynce, co uznałam za odpowiedni moment, by zaznajomić się z tym kulowym dziełem. 
W mojej opinii, film jest naprawdę fajny i mimo dosyć późnej pory przyjemnie mi się go oglądało. Całość umila Audrey, która fajnie wcieliła się w rolę Holly. Opowieść jest bardzo romantyczna i wzruszająca, a cały film ponadczasowy. Nagrywany był w 1961r. Tę dekadę kocham za elegancję w modzie, czyli sukienki i garnitury. Według mnie wyglądało to naprawdę fajnie. Polecam zwrócić uwagę na bezimiennego kota, który jest naprawdę wytrzymały :D

  

12 komentarzy:

  1. Nie przepadam za tym filmem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie oglądałam, za to czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po plotkarze mam taką wielką ochotę go obejrzeć może w końcu mi się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie oglądałam tego filmu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No takie filmy ponadczasowe są świetne :]
    Takie klimaty ;d
    W wolnej chwili zajrzyj do mnie : www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pierwsze słyszę o tym filmie :oo jednak podziwiam tą aktorkę tak samo jak Monroe :)
    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie!
    http://deleks.blogspot.com/2012/06/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze go chyba nie oglądałam, ale mam zamiar się zabrać za to ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam sporo o tym filmie, ale jakoś nie miałam nigdy okazji obejrzeć :) A chyba muszę, bo słyszałam że to klasyk ^^

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.