6/22/2012

I'm beautiful in my way.

Hej...
Hmm, ten dzień jest bardzo dziwny. W sumie mogłabym spisać go na straty, mam wszystkiego dość, staram się żeby wszystko było jak najlepiej, ale oczywiście wszyscy mają do mnie pretensje, wtrącają się w rzeczy, o których powinnam decydować tylko ja. Nie wiem, czemu niektórym tak bardzo przeszkadzam, zwłaszcza te rzeczy, na które nie mam wpływu. Mam ochotę schować się i nigdy nie wychodzić. Dużo znosiłam, zbywając wszystko uśmiechem, ale moja samoocena bardzo podupadła. Chociaż jeden dzień, żebym nie słyszała nic obraźliwego na mój temat, byłoby miło. Ostatni tydzień, wytrzymam.
Mimo to było kilka miłych chwil. Kiedy do mnie przyszliście, kiedy przyszedł list od Marii, kiedy dowiedziałam się, że moja siostra z koleżankami zdobyły 6 miejsce na mistrzostwach Polski, kiedy zobaczyłam wyniki egzaminów.
Weekend wydaje się dobry. I oby taki był. 

  

9 komentarzy:

  1. będzie dobrze ;))
    Miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka "Born this way" strasznie podnosi mnie na duchu, zwłaszcza w wykonaniu "Glee". Trzymaj się, trzeba jakoś przetrwać ten trudny czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. głowa do góry, teraz będzie tylko lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O właśnie jak tam wyniki testów zadowolona?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. musisz uwierzyć w siebie i nie poddawać się. pokazać innym że potrafisz, a na pewno z czasem będzie dobrze i wszystko się ułoży ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Christina <3 kocham tę piosenkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Musisz uwierzyć w siebie i na pewno się ułoży, ale nie możesz się poddać ; *



    Zapraszam do mnie ;*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.