6/11/2012

DIY

Hej, hej!
Ten dzień był w sumie bardzo leniwy. Na szczęście jutro będzie zdecydowanie lepiej! W dwa dni skończyłam lekturę, jestem w szoku. Dobrze, że niektóre oceny są już w sumie wystawione, i mamy wolne. Niestety, jeszcze nad kilkoma przedmiotami muszę popracować, a w sobotę trzeba wstać o siódmej :( No, na pewno dam radę i tam nie zasnę :D
Teraz siedzę nad polskim, teoretycznie. Znalazłam naprawdę fajny pomysł na DIY, i oczywiście się za niego zabrałam. Mam nadzieję, że wyjdzie dokładnie tak, jak zaplanowałam. Mam niezły ubaw, bo przy okazji przeglądam zdjęcia. Niektóre są naprawdę rozbrajające :D 
Może żeby post nie był taki pusty, to kilka inspiracji DIY? ;)




Zdjęcia pochodzą z psimadethis.comjedna z moich ulubionych stron z inspiracjami ^^

5 komentarzy:

  1. w ogóle nie znalałam tej strony świetna sprawa :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Również nie znałam tej strony!
    Super DIY! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Megx ^^
    Robiłam podobne łańcuszki ^^

    Zapraszam do mnie ♥.♥
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę zerknąć na tą stronę :D

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.