12/10/2012

Winter

Cześć ^^
Wydaje się, że zima zawitała już na dobre. Co chwilę pada śnieg, temperatura nie przekracza zera, a autobusy się spóźniają. Dobrze, że jeszcze w ogóle przyjeżdżają. Już za dwa tygodnie święta, za kilka dni moje urodziny. W końcu będę sweet sixteen <3
W szkole najgorzej nie jest, ale sporo osób nie ma, więc czasami jest nudno. Ale kiedy indziej nie mogę przestać się śmiać. Fajnych mam ludzi w klasie, no większość. Chociaż jesteśmy najgorszą klasą naszej wychowawczyni, mam nadzieję, że szybko się zgramy i będziemy mieć świetne, wspólne trzy lata. 
Jutro być może mam do zaliczenia dwa sprawdziany z wosu, więc idę się pouczyć. Zostawiam garstkę zimowych inspiracji i lecę pod kocyk z książką ;*

KOCHAM WIKTORIĘ!







17 komentarzy:

  1. no i pięknie. teraz już wszyscy będą wiedzieć o tym! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. my też podobno jesteśmy najgorszą klasą i wszyscy się na nas skarżą ^^.
    ale ja nie lubię swojej klasy ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. najgorsza = najlepsza = najbardziej wpadająca w pamięć .
    już to przechodziłam , uwierz mi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam to "najgorsza klasa" :)
    fajne inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hahah no my tez jestesmy najgorsza klasa. kocham swoja klase hahha <3 nw czemu ale nie czuje jakos ze juz za dwa tyg swieta.

    OdpowiedzUsuń
  6. a my jesteśmy tą grzeczniejsza klasą ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. mm, piękne zdjęcia.
    Wpadaj do mnie^^

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne inspiracje, komin bardzi fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mega inspiracje ;>
    Fajny blog dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Komin meeeega <3 Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie słodziutkie pingwinki :*
    PS: Bardzo przepraszam za błąd w nagłówku!!! Nawet go nie zauważyłam :) Przepraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są te inspiracje! Zima już przyszła na dobre! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny sweterek!:)
    Zapraszam do siebie : navitia0070.blogspot.com
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.