12/05/2012

Otworzyli Rossmana...

... czyli ja mam kilka nowych kosmetyków!
Tak, i do nas zawitała ta słynna drogeria. Wielkie wydarzenie, zwłaszcza dla starszych pań, które pokusiły się o mydło, aby tylko dostać coś za darmo. No nie powiem, że dostanie pełnowymiarowych kosmetyków za wydanie kilku złotych nie skusiło też mnie (i mojej siostry). Ja postanowiłam skorzystać z promocji, i kupiłam już większość prezentów świątecznych. No i przy okazji dostałam coś dla siebie. Przez dwa dni do naszej kosmetyczki (bo większość kosmetyków mamy jednak wspólne), trafiły dwa lakiery, baza i top w jednym, trzy dezodoranty, Carmex, odżywka do włosów, i kilka produktów kupionych przez moją siostrę. Lakiery mają śliczne kolory, zobaczymy jak z jakością. Dezodoranty też mają ładne zapachy. Zdecydowanie udane zakupy.
Teraz to już tak pewnie będzie, zamiast wydawać kasę w Dino, będziemy wydawać w Rossmanie ^^ 

W sumie to tylko moje rzeczy :)

13 komentarzy:

  1. fajnie zmieniłaś wygląd bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie byłam w rossmanie :)
    zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i jak ten carmex ? bo niektórzy go chwalą a inni nie i zastanawiam się czy warto kupić , bo zamierzam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Carmex <3 Kocham Twój nagłówek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnei nie było takich promocjii na otwarcie xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wiśniowy Carmex :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jest Rossman nawet niedaleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety do rossmana mam daleko :/

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny nowy wyglad bloga <3 my mamy rossmana w naszej miescinie juz od dwoch lat chyba :p nie polecam tego carmexu, mialak taki truskawkowy chyba i mial brzydki zapach i ogolnie fuu, ale moze ten wisniowy jest inny ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Carmex. :3
    polecam truskawkowy. :P
    Wpadnij do mnie: http://zolkablogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ten lakier 305 śliczny (;

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.