12/02/2012

Dzień dobry ^^
Na zewnątrz jest cudownie biało, oby utrzymało się tak do świąt. Dzisiaj rozpoczął się Adwent. Pamiętam, jak byłam mała i biegałam do kościoła z lampionem. Miało to swój niepowtarzalny urok. Ciemność, i kilkanaście brzdąców z zapalonymi lampkami. Wrzucanie serduszek z dobrymi uczynkami do żłóbka, a potem wielkie losowanie. Ktoś zabierał do domu figurkę, wielki zaszczyt, zawsze miało się nadzieję, że tym razem będziesz to TY :D
Przed chwilą przeczytałam u Jogurcika ciekawy pomysł, i postanowiłam wprowadzić go też do mojego życia. Dlaczego by nie robić codziennie chociaż jednego dobrego uczynku, jak to się robiło jeszcze kilka lat temu? Mam nadzieję, że uda mi się wytrwać w postanowieniu. 
Teraz czekam aż załaduje mi się serial, robię listę świątecznych filmów do obejrzenia i popijam herbatę. W końcu się wyspałam, dawno już nie wstawałam tak późno. Raczej nie zrobiłam niczego ciekawego, nawet się za dużo nie uczyłam, ale taki odpoczynek był mi potrzebny. Może w końcu przestanę się co chwilę obrażać na cały świat ^^


Piękna i bardzo utalentowana Magdalena ma dzisiaj urodzinki, więc czas na życzenia! Wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia, cudownych przyjaciół, jeszcze więcej zachwycających zdjęć i dobrego chłopaka :D

30 komentarzy:

  1. u mnie nie ma na szczęście jeszcze śniegu :P
    miałam to samo jak byłam mała - w czasie adwentu codziennie chodziłam rano na roraty, a niesienie zaświeconego lampionu było czymś magicznym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dołączam się do życzeń dla koleżanki ;D
    świetne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubię śniegu-.-
    wolałabym lato <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy wygląd strony jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy szablon jest śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolinkoooo, dziękujęęę!!!! :D:D:D:D
    Ty też już zaraz masz urodzinki hihihih!
    To taki zaszczyt się znaleźć na Twoim photoblogu! I to z reklamą!
    No ja mam nadzieję że już nie będziesz dla nas taka niemiła!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jeszcze nie ma śniegu :( Mam nadzieję że spadnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. sto lat dla Madzi <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego najlepszego dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oho, to mam nadzieje, ze uda ci sie spelniac swoje postanowienie! Pozdrawiam i zapraszam w wiolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego najlepszego dla niej ;d
    Fajne postanowienie ! :D
    też muszę zrobić listę świątecznych filmów ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. no to spełnienia marzeń dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, a jakie to filmy masz zamiar obejrzeć?
    Też chciałabym mieć na tyle wolnego czasu, by móc nadrabiać zaległości filmowe i serialowe :(

    OdpowiedzUsuń
  14. A u mnie śniegu już nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcie! :D
    ja chyba tez musze się wybrac do kosciola, bo juz nie pamietam jak dawno bylam z takim lampionem z 2 lata temu? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Naj dla solenizantki! :D
    Poproszę o listę świątecznych filmów może znajdę coś dla siebie :D
    Widzę, że nie tylko ja wpadłam na pomysł z świątecznymi uczynkami ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, właśnie u Ciebie to przeczytałam! Zaraz dodam linka. A listę postaram się dodać w najbliższym czasie, jak już wszystko znajdę :)

      Usuń
  17. U mnie jest śnieżek też ;p Hmm codziennie dobry uczynek ... musiałabym sobie wypisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dołączam się do życzeń dla Magdalenki - 100 latek i wszystkiego Naj !!
    ehh,u mnie też na zewnątrz jest cudownie biało <33

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nigdy nie chodziłam do kościoła z takim lampionem...ani nie było czegoś takiego, że wrzuca się serduszek z życzeniami^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepszego dla niej ;D

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.