8/27/2012

Pocztówki

Hello :3
To już ostatni wolny poniedziałek. Za tydzień do szkoły. Dzisiaj zamówiłam już ostatnie książki, jeszcze tylko historię muszę dokupić i będzie komplet. Nie chcę, no ale to nieuniknione.  
Ostatnio przyszło do mnie trochę kartek. Dziękuję, cieszę się że dzięki Wam moja kolekcja ciągle może się powiększać. Sama sobie kilka wysłałam, ale ich nie będę pokazywać. Takie pocztówki to świetna pamiątka na lata. Poznaję nowe, piękne miejsca, które mam nadzieję kiedyś odwiedzę. Kartki to taka szybka podróż w dane miejsce :)


A teraz idę pod koc, z ciepłą herbatą, i książką albo filmem, jeszcze nie wiem na co się zdecyduję :)

29 komentarzy:

  1. super są te pocztówki ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. A do obejrzenia polecam 'Cyberbully' ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne:):)
    ja mam na razie tylko 2 książki:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam Ci podziękować za kartkę! Jest bardzo, bardzo uroczy, słodziuchny i kochany ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pocztówki, do mnie też kilka przyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiedzę moją :)
    albo się mylę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie! nie podziękowałam za kartkę!!!
    wiedz, że wywołała na mojej twarzy uśmiech! to chyba te powalające pozdrowienia z Lewina ^^
    dzięki, ziom :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o jej! :O Pocztówki - już 100 lat nikomu nie wysłałam i nikt mi nie przysłał ;p
    chyba muszę wrócić do tej tradycji! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie niestety już za tydzień do szkoły musimy iść :(

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne ;) ja kolekcjonuję pocztówki od tych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne pocztówki. Chyba nikt nie chce iść ko szkoły! :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne pocztówki, też mam sporą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze tylko 5 dni :( Świetne pocztówki ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne pocztówki:) Zostałaś otagowana na moim blogu !

    OdpowiedzUsuń
  15. Również myślę, że taka pocztówka to pamiątka na lata i fajnie potem poopowiadać tak przyszłemu pokoleniu jak to było prowadzić bloga i nawiązywać nowe znajomości :)
    Pozdrawiam i zapraszam fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś otagowana na moim blogu
    http://juliaaa-blog.blogspot.com/2012/08/otagowana.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne wszystkie ;) Ja zbieram pocztówki ze wszystkich miejsc, w jakich jestem ;)
    zapraszam :>
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. wysyłasz sobie sama pocztówki ? ojoj słodkie :D ja pakuję w torbę i przywożę do domu ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Również ostatnio dostałam kilka pocztówek i uważam, że to bardzo fajna pamiątka :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  20. lubie niekonwencjonalne pocztowki, ktore np. wygladaja na rysowane :)

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.