8/22/2012

"Listy do Boga"

Hej :)
Dzisiejsze zdjęcia nie wypaliły, szkoda, ale jak się w końcu zgadamy, to efekty będą na pewno świetne. Teraz nie robię nic ciekawego, zdecydowanie nie mogę się doczekać już piątku, myślę przede wszystkim o nim ♥
Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o pięknym filmie, który zmienił mój sposób patrzenia na świat. Również na moją wiarę, ale nie będę o tym tutaj opowiadać, bo to zbyt osobista sprawa. Od teraz cieszę się każdą chwilą, staram nie przejmować się niepowodzeniami, tylko je naprawiać. Życie jest takie ulotne, kruche... Chcę odejść z tego świata w poczuciu spełnienia. Nie wiem kiedy to nadejdzie, dlatego staram się korzystać z życia w 100%. 
Sam film jest naprawdę piękny i poruszający. Rzadko płaczę na filmach, ale podczas oglądania tego łezka zakręciła mi się w oku. Jest przepełniony wiarą, nadzieją i miłością. 
Ośmioletni Taylor jest chory na raka. Zasiewa w ludziach nadzieję i siłę. Listonosz, który czyta jego listy zmienia się pod ich wpływem. Stara się odzyskać syna, i zacząć żyć od nowa.


38 komentarzy:

  1. oooooo zaraz sobie go poszukam i obejrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaję się ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przypomina mi się książka :oskar i pani róża:. Przypomina.. Zreszta to jest praktycznie taka sama historia! Polecam jeśli nie czytałaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. obejrzyj sobie : nazywam się khan - ja płakałam na nim przez 90% filmu, a jest mnie ciężko zmusić do łez na filmach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam to ; D Uwielbiam tego typu filmy <3
      Też ryczałam i jak najbardziej polecam !

      Usuń
  5. ciekawy film ;)
    strasznie podoba mi się Twój wygląd bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie filmy, na których się płacze. Zresztą ja jestem płaczką i płaczę na większości filmów XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, jestem ciekawa, czy i na mnie wywarlby takie wrazenie. Na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. koniecznie obejrzę :) akurat szukam czegoś fajnego...

    filmy, które tu dodajesz są często w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba kiedyś oglądałam :)Ale zrobię to jeszcze raz bo może się mylę:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo..! Trzeba obejrzeć.. ;pp Zapraszam do mnie ;) +obserwuję ;) (proszę zaobserwuj też mnie..)

    OdpowiedzUsuń
  11. Film muszę obejrzeć. Przeczytałam przed chwilką recenzję i bardzo zachęcający.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam ten film całkiem niezły

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to możliwe, że wcześniej o nim nie słyszałam?! Koniecznie muszę obejrzeć, uwielbiam takie mocne filmy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie filmy są zawsze wzruszające...
    A ja staram się cieszyć każdym dniem, bo zbyt często jest tak, że na wszystko narzekamy, ale niewiele z tym robimy...

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie oglądałam. I w sumie 'boję' się trochę taki filmów!

    OdpowiedzUsuń
  16. Już szukam i chce obejrzeć jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę oglądnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie oglądałam, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie obejrzę .
    mrs-livka.blogspot.com - Zapraszam do siebie . : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak tylko wrócę do Polski na pewno obejrzę.!
    Musi być fajny ;D


    Zapraszam do mnie ;*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę obejrzeć. Kocham tego typu filmy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nasze spotkanie aktualne tak? :>
    będziesz mogła byc na gadu ok. 23 ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale 12 tak?
    Będziesz miec jakiś ograniczony czas? Pytam, bo wiesz że nie jestem z Nysy tylko okolic, więc muszę jakoś wrócic ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. ło, muszę obejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesamowicie mnie zachęciłaś do obejrzenia tego filmu - zapisuję w pierwszej kolejności na listę! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba socię to obejrzę :) Kocham twój blog ♥
    Zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zachęciłaś mnie do obejrzenia tego filmu, muszę go zobaczyć. Zapowiada się być ciekawy :>

    i.. Dodaję do obserwowanych :).

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.