8/04/2012

Hej :)
Przez ostatnie dwa dni trochę się działo, więc nie miałam czasu na bloga. Ale to dobrze, bo się nie nudziłam. Jeżeli cały miesiąc będzie taki jak jego początek, to będzie świetnie. W końcu wybrałam się do Kamili, zorganizowaliśmy ognisko na które przyszło 5 osób, spotkałam się z dziewczynami. Jest dobrze. Pogoda piękna, mam nadzieję że się jeszcze utrzyma. Musze porządnie wziąć się za moje plany wakacyjne, bo czasu coraz mniej. Po raz pierwszy nie chce mi się iść już do szkoły, a zawsze w sierpniu już miałam taką ochotę. Pewnie wiąże się to z nową szkołą, znajomymi, nauczycielami... Dobrze, że będę miała znajomych ze starej klasy, wtedy nie będzie tak źle. Chyba skończę już tę mowę-trawę, jutro postaram się dodać jakiś normalny post :)



21 komentarzy:

  1. I tam. Nowa szkoła będzie fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa szkoła to nowi znajomi, przyjaźnie. Więc na pewno będzie super!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się bardzo boje liceum i nie wyobrażam sobie nowej klasy po wakacjach mimo że będzie kilku znajomych .__.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też idę do nowej szkoły. Ale będę miała dużo znajomych z mojej starej szkoły;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie chcę jeszcze isc do szkoły... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No to masz fajnie że tak świetnie spędzasz te wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sierpień się zaczął pozytywnie :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm no juz tylko polowa wakacji :( bierz sie bierz; )

    OdpowiedzUsuń
  9. mi też się zawsze chciało w sierpniu iść do szkoły , ale jakoś nie spieszy mi się do niej ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. w szkole szybko się zaklimatyzujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No niestety, niedługo będzie trzeba iść do szkoły :(((

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi nigdy nie chciało się iść do szkoły, chociaż lubię naukę ;D

    Zapraszam do mnie ;*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też idę do nowej szkoly. Trzeba być dobrej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czas leci zdecydowanie za szybko :(
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie tez piekna pogoda :D

    OdpowiedzUsuń
  16. mi też się zazwyczaj chce do szkoły w sierpniu , a te wakacje jakoś bardzo szybko zleciały że nie zdążyłam ich nawet dobrze poczuć a tu już sierpień, mam nadzieję że ognisko się udało.
    + obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  17. serio? to mnie zaskoczyłaś:) ja się tam urodziłam^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też nie chcę iść do szkoły ^^
    I nigdy nie miałam takiej ochoty ; >

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.