3/31/2012

Kiermasz Wielkanocny

Hej 
Oj, nogi mi zaraz odpadną! Wybór szpilek był złym pomysłem :D
Dopiero co wróciłam z kiermaszu Wielkanocnego. W mojej szkole zazwyczaj takie kiermasze odbywały się na Boże Narodzenie, dopiero w tym roku był na Wielkanoc. Można było kupić sporo ozdóbek, od jajeczek, poprzez wianki, aż do tradycyjnych pierników. Przy okazji można było oglądnąć przedstawienie dzieci z klas I-III. Atrakcją było losowanie hampera, którego wygrała nasza pani od chemii. Jedynym minusem było to, że obecność była obowiązkowa, i trzeba było przyjść do szkoły w sobotę. Ale trudno ^^





A Wy jak spędziliście sobotę? :)
PS. Dzisiaj godzina dla Ziemi! Zróbmy coś, i wyłączmy światło na te 60 minut. Mam nadzieję, że uda mi się namówić rodziców :)

16 komentarzy:

  1. A pierniki to nie na Boże Narodzenie? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia ^^
    Wspaniały blog ;D
    Zapraszam do mnie ;)
    koffamy.blogspot.com
    Jeżeli spodoba ci się mój blog to zapraszam do obserwowania na pewno się odwdzięczę ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie lubię takich kiermaszów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojejku jakie piekne rzeczy:) lubie takie klimaty;) super blog, dodałam Cię właśnie do obserwowanych:), pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ozdoby! A ja w sobotę byłam po raz drugi na Igrzyskach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę bardzo ładne dekoracje ;))
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w sobotę pomagałam w Tesco jako wolontariusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejkuu! Jakie to ślicznee! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ` Śliczne ozdoby ; )

    Obserwuję, byłoby miło gdybyś się zrewanżowała.
    * Obserwuję bez zdjęcia.

    ` Za każdy kom. u mnie, odwdzięczam się ; )

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.