6/19/2013

Inspirations mix #8

Cześć :D
Od kilku dni jest tak gorąco, że ciężko jest wysiedzieć w szkole. Dlatego dzisiaj do niej nie poszłam, tylko pojechałam na basen ^^ Idealny chillout, w poniedziałek powtóreczka jak się uda. Tęskniłam za upałami, opalaniem, wodą i zupełnym odstresowaniem. Tylko zawsze już będę się bała o moje paznokcie zjeżdżając ze zjeżdżalni, ale i tak jest fajnie :D Szkoda, że jutro mam najprawdopodobniej 8 lekcji. Ale to już ostatnie lekcje z niektórych przedmiotów, więc wypada iść.
Dzisiaj pokazuję Wam dwie wymarzone koszulki. Pierwsza jest dla mnie idealna, zwłaszcza że już sobie udowodniłam, że mogę dużo, jeśli tylko się postaram. Druga jest bardziej kobiecą wersją popularnej koszulki, ale jak dla mnie jest fajniejsza. Pieska z Victoria's Secret też kiedyś będę mieć. Garderoby Dulce Candy mieć nie będę - będę mieć fajniejszą i większą :D












dzisiejsza foteczka z basenu :D

18 komentarzy:

  1. Napis na koszulce dobrze mnie opisuje ;D Całkowity leń ze mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszulki super, ja chyba tez jutro mam 7 albo 8 lekcji xd

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję, że pogoda się nie popsuje, bo w sobotę chętnie wybrałabym się na basen :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia z świetnymi rzeczami na nich :D
    /Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiaj miałam 8 lekcji a byłam na 2 :D nie ma sensu chodzić już do szkoły ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne koszulki a tą najki skąd masz ?:D świetna jest !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tak dzisiaj się wylegiwałam, ale na balkonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :) i fajny blog ! ;)


    E. ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne inspiracje! :) aż chce się to wszystko mieć u siebie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jak przeglądam jakieś inspiracje to sobie myślę 'Tyle pięknych rzeczy na świecie, dlaczego ja ich nie mam :('. Ale kiedyś będę miała :D

      Usuń
  10. Świetna ta koszulka z Nike i lakiery *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, garderoba Dulce Candy jest chyba marzeniem większości dziewczyn :P Ale na pewno bedziemy miały wieksza i lepsza, a co ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki, też tak uważam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna ta pierwsza koszulka ! :) Tez bylam zamiast w szkole na basenie ! *.*

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.