6/12/2013

Inspirations mix #7

Hello :)
Piszę do Was ogromnie zmęczona, ale w równym stopniu szczęśliwa. Właśnie wróciłam z biegania, musiałam się rozbiegać przed jutrzejszymi zawodami. Trochę się boję, ale przecież nic mi się nie stanie jak wezmę w nich udział ^^ Oprócz tego ostatnio wracam do domu coraz później, i nic nie wskazuje na to, żeby miało się to zmienić. A pogoda też jest piękna, dlatego nie mam na co ponarzekać :D  Może jedynie na to, że doba ma za mało godzin, i nie mogę się wyspać. Ale na to też kiedyś przyjdzie czas. Dzisiaj kupiłam sobie lakier, ale to nie koniec moich zakupów, hihi.
Ze względu na to, że dzisiaj już środa, mam przygotowane inspiracje. Zastanawiam się też, czy nie przedłużyć tego cyklu na wakacje (chyba jeszcze o tym nie pisałam?). Co o tym myślicie? Chcę poznać Wasze zdanie, bo w końcu nie piszę tu tylko dla siebie ^^ Wracając, uwielbiam te pomieszczenia. Taką przyjemną kuchnię mogłabym mieć, nie mówiąc już o garderobie. Ale nie wiem ile czasu by minęło,gdybym ją napełniła :D Buty mi się strasznie podobają, są takie proste ale niebanalne. No i kosmetyczka z uszkami, zupełnie mój styl, który podbił moje serce :)











PS. Trzymajcie kciuki za jutro :*


11 komentarzy:

  1. no to trzymam kciuki, powodzenia na zawodach:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Już kocham te inspiracje :) Powodzenia na zawodach!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta kosmetyczka :D

    powodzenia jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na zawodach ;)
    Kuchnia malutka, ale prześlicznie umeblowana
    Garderoba wymiata ;D
    Lubie posty tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie pyszności!
    podziwiam, że biegasz i życzę powodzonka,
    a i dziękuję za miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym mieć taką garderobę jak tutaj na zdj *.*

    http://enitablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam zdjęcia z inspiracjami <3
    kuchnia z pierwszego zdjęcia jest przecudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. super inspiracje, taka szafa to marzeniee ;3 powodzenia na zawodach ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.