2/18/2012

"Łatwa dziewczyna"

Cześć :)
Czasami naprawdę się dziwię, jak te soboty szybko mijają. 
Większość dnia spędziłam na porządkach. Nie sądziłam, że posprzątanie w szafach zajmie mi tyle czasu. No ale większość rzeczy musiałam przymierzać. Niestety większość była za mała, kiedy ja tak urosłam? ;o Musze się wybrać na jakieś wiosenne zakupy ^^
A teraz, wracając do tematu notki, krótka recenzja filmu "Łatwa dziewczyna". Olive, przeciętna uczennica, przez przypadek staje się ofiara własnego kłamstwa. Opowiadanie o zmyślonej utracie dziewictwa w szkolnej toalecie nie było dobrym pomysłem, ponieważ po chwili wie o tym cała szkoła. Olive dolewa oliwy kiedy przed znajomymi udaje, że jest ze znajomym gejem. Wkrótce cała sprawa nabiera rozpędu, i nie tak łatwo będzie to wszystko wyjaśnić.
Uważam, że film warty jest obejrzenia, szczególnie przez młodych ludzi. Pokazuje, że kłamstwo nie popłaca, a plotka zawsze osiąga monstrualne rozmiary. 


Ps. Właśnie postanowiłam dołączyć do projektu fotograficznego u  Happyholic. Nie wiem jakim cudem ominęłam tę notkę i nie zauważyłam obrazka z boku bloga. Nie ważne, ważne że się przyłączam i Was tez zachęcam. :)

14 komentarzy:

  1. Soboty strasznie niestety szybko mijają.;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam ten film, bardzo fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam :D świetny film ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolne zawsze szybko mija, niestety! ; <
    A co do filmu to już ktoś mi go polecał. Jednak jakoś nie miałam czasu a potem zapomniałam o nim, także dzięki za przypomnienie na pewno go obejerzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zamarzłam, ale mam katar + widziałaś moje ręce z pierwszego zdjęcia? mówią same za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. + uwielbiam ten film. Oglądałam ze 3 razy i jeszcze mi się nie znudził i również mam 15 :*

    OdpowiedzUsuń
  7. OGLĄDAŁAM TO i było fajne

    OdpowiedzUsuń
  8. Na film mam wielką chrapkę, ale wiesz jak to jest czasu wciąż brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że się przyłączyłaś do projektu! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. zdaje się, że oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też wczoraj sprzątałam. Strasznie długo mi to zajeło. A film oglądałam . Bardzo mi sie spodobał :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. tytul cos mi mowi, ale nie ogladalam. w wolnym czasie musze, bo zapowiada sie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie się zapowiada :d
    zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię ten film, ale uważam, że ma kiepskie zakończenie. takie jakieś.. dziwne.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.