8/26/2013

L'Oreal Paris Resist&Shine Titanium nr. 305

Hej :)
Ostatnio stwierdziłam, że niektóre etykiety mojego bloga są trochę zaniedbane. Chciałabym pisać do Was więcej, no i trochę bardziej różnorodnie. Tak, żeby przyjemnie się Wam czytało. Jakoś nigdy nie zapisywałam pomysłów na posty, bo opisywałam głównie mój dzień. Teraz to zrobiłam, i okazało się, że jest kilka tematów, które mogę tu poruszyć. Myślę, że większa różnorodność jakoś odświeży tego bloga ^^
Dzisiaj odświeżę trochę zakładkę beauty, czyli wszystko o urodzie. Mam w planach kilka postów kosmetycznych, więc liczę, że przypadną Wam do gustu. Od razu zaznaczę, że żadną ekspertką nie jestem, po prostu chce się podzielić moją opinią o różnych kosmetykach :) 
Na pierwszy ogień idzie lakier L'Oreal Paris Resist&Shine Titanium nr. 305. 
-Resist & Shine Titanium to nowy, ultranabłyszczający lakier o bardzo wysokiej trwałości. Przez siedem dni lakier nie pęka i nie odpryskuje. Zawarte w formule ceramidy R przenikają do wierzchnich warstw paznokcia, wzmacniając je i chroniąc. (źródło)
-Lakier nie jest już dostępny, można go znaleźć na allegro w bardzo różnorodnych cenach. Na sklepowych półkach kosztował od kilkunastu do 30 zł.
-Numerek 305 to taki piaskowy beż, bardzo fajny do noszenia na co dzień. Ma długi pędzelek, którym pracowało mi się całkiem łatwo. Jednak jego nakrętka jest dla mnie nie poręczna, jedna warstwa się ściąga, co miało niby ułatwić malowanie, ale mi tylko przeszkadzało. Nie jest za gęsty ani za rzadki, czyli konsystencja na plus. Ja tradycyjnie aplikowałam dwie warstwy, i one wystarczą do pełnego krycia. Wysechł po krótkim czasie kilku minut. Co do trwałości, też nie mogę narzekać. Po 7 dniach lakier miał starte końcówki, widać było odrastającą płytkę paznokcia (co jest normalne po takim czasie) i tam pojawiły mi się maleńkie odpryski. Większych szkód nie było, ale na moich paznokciach większość lakierów trzyma się bardzo dobrze, a czasami nawet lepiej. 





po trzech dniach, w słońcu
po 7 dniach, przy zachmurzeniu

Podsumowując, ten lakier to taki średniaczek, nic wybitnego. Nie zapłaciłabym za niego takiej ceny, i innych kolorów na pewno nie dokupię. Mogę znaleźć podobne, za niższą cenę :)
Co sądzicie o takich postach? Chcecie je czytać również u mnie na blogu?

28 komentarzy:

  1. Za żaden lakier nie dałabym tyle. Poza tym jakoś błyszczaki nie podchodzą mi. xD Ale trwałość jest godna pochwały. :)
    Postów urodowych nigdy za wiele. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kolorek, ale cena zbyt wysoka ;)

    oby więcej takich postów ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. on na prawdę te 7 dni się trzymał? mi większośc odpryskuje tego samego dnia... ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię perłowych lakierów, ten z pewnością spodobałby się mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, rób częściej tego typu notki, lubię takie czytać :)

    natomiast te lakiery od bardzo dawna nie są już dostępne w regularnej sprzedaży - pochodzą one z kolekcji sprzed kilku sezonów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Notki o kosmetykach i ogólnie urodzie zawsze spoko:) Tylko taka moja mała uwaga: sprawdzaj dobrze ceny, dostępność itd, zanim umieścisz informacje w notce. Lakiery z tej serii od dobrych kilku sezonów nie są dostępne w sklepach - po prostu zmieniły się trendy i ta kolekcja została wycofana z regularnej sprzedaży. Po drugie, kiedy były w sklepach, nie kosztowały 30 zł - wiem, bo mam lakier z tej serii, nr 551 :) Kupiłam go w Drogerii Natura za bodajże 15 czy 16 zł. A w tej chwili można je dostać na allegro za mniej niż 10 zł. :) Także notka bardzo fajna, ale staraj się choćby googlować opisywane produkty, by zorientować się w dostępności, aktualnej cenie,gamie kolorystycznej itd. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za informacje, właśnie jedyne co znalazłam to te informacje, sama go dostałam, więc w cenie się nie orientowałam. To też nie moja półka cenowa, rzadko zaglądam do ich szaf, i nie wiedziałam czy są dostępne. Już poprawiam ;)

      Usuń
  7. nawet fajny kolorek : ) i tak długo się trzyma !
    LITTLEPRETTYLOUIS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor w ogóle mi się nie podoba :( Możesz dawać jakiekolwiek posty ja i tak zawsze będę czytać z zadowoleniem. Uwielbiam Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak bardzo miło mi się zrobiło po przeczytaniu Twojego komentarza <3

      Usuń
  9. bardzo ładny kolor ;-)
    ostatnio miałam lakier właśnie z tej firmy i jakoś nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  10. boskie paznokietki :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor zupełnie nie mój ale paznokietki masz śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz śliczne paznokcie ,kiedyś nie podobały mi się te kolory ale teraz coraz częściej się do nich przekonuje :] Dziękuję za komentarz na blogu <3.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no bardzo ladny kolor ma *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię takich lakierów ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za takimi lakierami.
    Pewnie, że chcemy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie lubię takich lakierów :)
    Od jakiegoś czasu też sobie piszę pomysły na notki. I faktycznie to pomaga :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wygląda ten lakier na Twoich paznokciach, i długo się trzyma :)

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY, WAKACYJNY POST :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.