11/24/2012

I hate homework!

Cześć
Mmm, cudowny weekend praktycznie cały wypełniony pracą. Na myśl o przyszłym tygodniu mam ochotę iść spać i obudzić się dopiero w święta. Patrzę na stertę zeszytów i książek stojących na biurku. Część już zrobiłam, ale niestety najgorsze przede mną. Chemia, biologia, matematyka - tak spędzę dzisiejszy wieczór. Jutro historia, polski i referat z edb. A miałam nadzieję, że obejrzę jakiś film i skończę czytać PLL. Chociaż może znajdę chwilkę ^^
Jutro postaram się też napisać parę postów, żeby w ciągu tygodnia nie było tutaj tak pusto. No i po odpowiadam na komentarze, bo trochę się ich zebrało... 




Ja wracam do nauki. Mam nadzieję, że Wasze plany są ciekawsze od moich :)

26 komentarzy:

  1. mam podobne plany, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie zabrałam książek ze szkoły, więc nie muszę robić zadania domowego :P

    www.thesimplelifeofcookiemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. miłego odrabiana lekcji życże ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. też nienawidzę zadań domowych^^

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety też większość soboty spędziłam nad książkami ,jutro też muszę się spiąć i ogarnąć to ,czego nie ogarnęłam dzisiaj.mam nadzieję ,że znajdę chwilę na odpoczynek ,bo od poniedziałku zaczynają się spr.,praktycznie po 2 dziennie ,do tego kartkówki i odp. z historii i niemieckiego....

    OdpowiedzUsuń
  6. ja sobie robie wolne od nauki po maturach :D Tobiwe wspolczuje :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam zawsze znajdę chwilę czasu na choć odrobinę odpoczynku..:D nawet jeśli mam kolokwium XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj niestety nie za bardzo gdyż też spędzam ten weekend nad książkami

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak to jest z tą nauką :) Fajne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. oj mam dokładnie to samo co Ty ! matematyka, chemia tyle tylko, że bez biologii :) powodzenia Ci życzę !

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. aj męczą nas, męczą :C

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju... tak przeglądam blogi i wszyscy się uczą. Patrząc na to stwierdzam, że jestem śmierdzącym leniem bo cudem odrabiam zadania domowe ;__;
    Po za tym ey, odpoczynek jest potrzebny!:3

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety :( (juliabloger.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nauka i zadania domowe;cc tak mi się nie chce...że uuuuuu

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie tez dziś czeka romans z matematyką : <

    OdpowiedzUsuń
  16. I understand! I hate homework :(
    I'm following you!

    LOVE,
    JS photography

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym, jednak mój weekend w 80% składał się z nauki://

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też jestem zawalona robotą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety, podpisuję się pod tematem postu...

    OdpowiedzUsuń
  20. Też masz edb? Dla mnie to masakra. Mamy gościa, który zupełnie daje sobą pomiatać i w ogóle jest to według mnie niepotrzebne.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.