11/03/2012

3

Hello
Długi weekend mija dość powoli i leniwie. Znalazłam czas na oglądnięcie dwóch filmów, zaraz zabiorę się za seriale, a wieczorem postaram pouczyć. Sporo rzeczy zrobiłam już w środę, więc mam nadzieję, że szybko mi pójdzie ;)
Wczoraj miały być zakupy, ale niestety nie wyszło. Niezdecydowanie i nieszczęśliwe wypadki doprowadziły do tego, że dostałam jedynie bardzo wczesny prezent urodzinowy. Kurtkę już sobie upatrzyłam i zamierzam kupić ją w piątek, ale z butami to jest tragedia. Wszystkie ładne są na koturnie, a takich to ja nie mogę mieć. Może w piątek będzie coś lepszego ^^
Ogólnie to sklepy w Kłodzku są raczej słabo wyposażone. Załamałam się widząc, ile akcesoriów jest w wałbrzyskim Tally Wejil. U nas może 1/10 z tego. Szkoda :(
I znowu mam dla Was trochę cudowności. Dzisiaj przede wszystkim dodatki, które chętnie widziałabym u siebie ^^























+ dołączyłam do ciekawej akcji, która polega na codziennym robieniu chociaż jednego zdjęcia i dodaniu jego na bloga. Mam motywację do pisania, żeby potem nie było słabo z projektem, więc mam nadzieję posty będą się pojawiać częściej. Zdjęcie na dzisiaj - prezent urodzinowy, czyli wymarzony ear cuff ♥



25 komentarzy:

  1. idzie się przyzwyczaić :) na halloween fajny klimat ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. uty na koturnie bardzo mi się podobają ^^ ale jestem za wysoka i straszna ze mnie łamaga xD

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny ear cuff !!! i chetnie bym przygarnela te wszystkie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie ładne ♥ Ten ear cuff to kolczyk na ucho tak? xd Mam pytanie. Przyczepia się go do drugiej dziurki czy na włosy? ;p I dlaczego nie możesz chodzić na koturnach? :)

      Usuń
    2. Zakłada się go tak jakby na górę ucha, i on się sam trzyma, tutaj to dobrze widać: http://beautyblock.dk/2011/05/ear-cuff/

      W sumie to mogę, ale nie chcę, bo jestem za wysoka ;d

      Usuń
  4. Wow wszystkie te rzeczy chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh nawet nie zauważyłam że Jagoda B. napisała podobny komentarz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kolczyki! <3 A nausznicę mam. Tylko, że trzy łańcuszki bez tych serduszek i jest srebrna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny projekt,
    ja tak samo poszukuję butów niekoniecznie na koturnie^^

    OdpowiedzUsuń
  8. No dokladnie, nigdzie nie mozna znalezc butow, a jak juz ladne to na koturnie, mam ten sam problem, PJONA :3 na szczescie wczoraj w koncu znalazlam idealne buty, w forever18 ;3 Do tego dosc tanie :3 Mam troche podobny ear cuff, tylko ze zamiast tego serduszka taka cyrkonie jakby XD ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest ten łańcuszek z drugiego zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 40 km? Sporo. Może i dałabym radę, ale dojazd to nie jest jedyny problem. Na maturzę chcę zdawać rozszerzoną biologię, więc musiałabym iść do klasy bio-chem., ale chemii nienawidzę. Poza tym wtedy miałabym mniej polskiego i angielskiego, a te przedmioty też chcę zdawać rozszerzone. W mojej szkole jest na tyle dobrze, że w drugiej klasie wybieramy przedmioty, które chcemy mieć rozszerzone. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. forever 21 mmm moj ulubiony sklep :D super dodataki tam maja naprawde i sa zaskakujaco tanie :) buziaki, Sara <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby tak. Ale każdej mojej decyzji będą jakieś plusy i minusy, muszę poważnie się zastanowić nad tym.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Okropnie zauroczył mnie kokardkowy pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  14. mam tego typu kolczyk co na ostatnim zdjęciu :DD

    OdpowiedzUsuń
  15. Też oglądam Atomówki ;D Są the best! ;DD
    5,7,8 i 9 najładniejsze *___*

    Dzięki za obserwowanie na weheart'cie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne te rzeczy <3

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę zmianę wyglądu bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie śweicidełka :D


    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne te wszystkie rzeczy, najbardziej podoba mi sie naszyjnik :)
    mam bardzo podobne okulary, tyle że z jednym kwiatkiem ; p
    zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.