6/27/2011

Hiszpańska groza

Cześć cześć!
Dzisiaj postanowiłam polecić Wam trochę filmów. Większość weekendu i dzisiejszego dnia razem z Kasią oglądałyśmy horrory. Lubujemy się szczególnie w produkcjach hiszpańskich. Trzymają w napięciu i nigdy nie wiadomo, co się stanie na końcu. I to w nich lubię. Moje propozycje:

1. "Sierociniec".
 Małżeństwo z synkiem wprowadzają się do dawnego sierocińca. Mały Simon zapoznaje się z niewidzialnymi dziećmi. Wkrótce potem znika. Jego matka zrobi wszystko, by go znaleźć.


2. "[REC]".
Ekipa telewizyjna nagrywa dokument o pracy strażaków. Wyjeżdżają z nimi do, wydaje się, rutynowej akcji. Jednak gdy przyjeżdżają na miejsce okazuje się, że nie jest to bezpieczne. Na dodatek zostają tam zamknięci - wszystko z powodu tajemniczej choroby. Wirus rozprzestrzenia się w błyskawicznym tempie. Czy jest dla nich ratunek?


3. "Apartament".
Młoda para poszukuje mieszkania. W pokazywanym im apartamencie zostają zaatakowani przez niezrównoważona agentkę mieszkaniową. Chce przywrócić życie do opuszczonego bloku i zatrzymuje tam na siłę rodziny.Czy uda im się uciec?


4. "Pokój dziecięcy".
Młodzi rodzice zajmują stary dom. Na kamerze do obserwowania dzieci zauważają nieznajomego w pokoju ich syna. Ojciec stara się wyjaśnić tajemnicę. Popada w obłęd. Dowiedział się więcej niż chciał. Jego drugie "ja" przedostało się do świata współczesnego. Juan zrobi wszystko, by ratować rodzinę.


 A Wy jakie filmy lubicie?
Zaraz idę na spacer z Weroniką, może będą jakieś zdjęcia. :* 

5 komentarzy:

  1. Sierociniec oglądałam, nawet mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z tych filmów oglądałam tylko Rec, jakoś nie przypadł mi do gustu.
    jakie filmy lubię? Horrory, ale takie bez wielkiego rozlewu krwi. Gdy widzę te, które niby są hitami, te, w których krew tryska na kilka metrów, to zamiast się bac, śmieję się z tego ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham horrory muszę wszystkie obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sierociniec jest super ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej Sierociniec <3 Kocham ten film !
    Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.