6/23/2011

Holidays.

Proszę Państwa, w końcu nadeszły długo oczekiwane WAKACJE!
Cieszę się niezmiernie, bo czas na chillout. Cały dzień basen, opalanie się, uciekanie przed kozami i podrywanie facetów. Tylko niech pogoda się poprawi :D. Średnią miałam cudowną, a jak u Was? Do której klasy będziecie iść? Ja do III gimnazjum, i nie mogę uwierzyć, że tak to szybko mineło. Z niektórymi z mojej klasy jestem w sumie nierozłączna od 12 lat, czyli od kiedy poszliśmy do przedszkola. Potem zerówka, podstawówka i gimnajum. Teraz sobie nie wyobrażam szkoły bez nich. Spędziliśmy razem tyle dni, wiele wspólnie przeżyliśmy, naprawdę się zgraliśmy. I wiem, że nadchodzący rok będzie cudowny.

Tyle o szkole. Aktualnie nie mam jakiś planów na większe wyjazdzy, może nad jezioro. Zresztą, wolę być z moimi przyjaciółmi.  A Wy macie jakieś plany? Ostanio byłam na sesji z Kuną klik. Tutaj jej photoblog, zapraszam. Efekty naszej współpracy:



No  i moje nowe nabytki:
Cropp:

 House:

4 komentarze:

  1. Łał świetne zdjęcia ! Podobają mi się okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okluarki świetne. Jestes bardzo ladna ;) obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie Zdjęcia ! : >
    Okulary są mega !
    Zapraszam do mnie : >

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.