7/12/2013

Nike Air Max 1

Cześć!
Oj, pogoda nam się popsuła. Teraz jest deszczowo i chłodno, co niestety uniemożliwia mi trochę jakiekolwiek wyjścia. Mam nadzieję, że szybko się poprawi, bo już mi się straaasznie nudzi :/ Mimo to, wieczorem planujemy wyjść. Oby się udało!
Wtedy mogłabym Wam dokładniej pokazać moje nowe cudeńka, bo w domu nie mam jak za bardzo zrobić im fajnych zdjęć. Mówię o moich Nike Air Max 1, które dotarły do mnie wczoraj. Na początku chciałam 90, ale Wojtek namówił mnie na 1. Muszę mu podziękować, bo to on je znalazł. Nie wiem jak mu się chciało, zwłaszcza że byłam mało pomocna, ale znalazł mi je i jestem mu bardzo wdzięczna ;*
Wczoraj już oczywiście musiałam je założyć, i muszę przyznać, że są bardzo wygodne, i zdecydowanie warte swojej ceny. Teraz najchętniej w ogóle bym ich nie ściągała. No i nogi bardzo fajnie w nich wyglądają, haha :D


20 komentarzy:

  1. fajniutkie :D poluję na ten sam model, ale w innych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądają, dobre połączenie kolorów ;)Do mojego stylu raczej nie pasują, ale jestem ciekawa jak będą się prezentowały w Twoim zestawieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też się pogoda zepsuła :(

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. TEN WOJTEK TO MUSI BYĆ SUPER XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknotki, też muszę sobie je kupić, chciałam pomarańczowe, ale nigdzie ich nie mogę znaleźć ;< I też się zastanawiam nad 90. Możesz pokazać jak wyglądają na nodze? :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że jest teraz na nie szał :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jezu tez posiadam, tylko inny model. I je uwielbiam :3 ale mnie wkurza ze polowa szkoly je ma.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście tylko kilka osób, więc nie miałam problemu :D

      Usuń
  8. Pozdrów Wojtka XD
    A ja się zastanawiam nad Air Maxami, ale cóż... jest coś co sprawia, że mnie od nich lekko odrzuca, ach. Daj znać jak sprawdzają się na dłuższych dystansach i ogólnie! :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne są! Kolorystyka cudowna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. też myślę nad ich zakupem ;d
    ale nie wiem czy będą pasować do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście nie widzę siebie w takich bucikach, ale jak oglądam innych stylizacje to całkiem fajnie wyglądają !:)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pogoda ostatnio nie fajna się zrobiła. -.-

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.