2/11/2013

Okulary

Hello 
Niestety, moje województwo skończyło ferie i dzisiaj wróciliśmy do szkoły. W sumie nie było tak ciężko wstać, nawet zrobiłam to wcześniej niż zazwyczaj w poniedziałki. Szkoda tylko, że autobus spóźnia się pół godziny, i nie mogłyśmy dojechać na mszę. 
Przechodząc do tematu, od czwartku noszę okulary. Moja wada jest naprawdę malutka (-0,25), ale okulista mówi, że jeszcze trochę może się pogłębić, bo dopiero zaczęłam rosnąć (?!). Wolę je nosić, bo chociaż nie muszę ciągle mrużyć oczu, i wcześniej często bolała mnie głowa. No i świat stał się bardziej wyraźny ;D


A jutro basen, tak bardzo mi się nie chce :c
Tym, któzy dopiero zaczęli, życzę udanych ferii! 

21 komentarzy:

  1. okulary dodają uroku :) heheh

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam okulary, wada mała -1 ale cóż. ;)
    p.s ładne oprawki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, też musiałabym nosić okulary, ale jakoś nie mogę się do nich przekonać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie Ci w okularach! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja dawno nie byłam na basenie ;o :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja planuje się wybrać do okulisty do końca tego tygodnia ... ach ile to mnie kosztuje samodyscypliny. Jakoś bardzo mi się nie chce ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. Daly Ci uroku, pasuja :*
    Mi zawsze jest ciezko wstawac po dlugim odpoczynku ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne okularki, obecnie poszukuję podobnych ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też się skończyły ale jest okeej od dwóch dni nie mamy 7 lekcji :D
    Śliiczna , okularki ci pasują <3
    U mnie konkurs :P) http://poprostuzyje.blogspot.com/2013/02/fotograficzne-wyzwanie-wygraj-ksiazke.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że tez powinnam nosić okulary, bo nie widzę z dalekich odległości i cięzko mi "złapać ostrość" ;p ale nie chcę iść do okulisty xD

    OdpowiedzUsuń
  11. ja już dawno temu skończyłam ferie

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam okulary, ale noszę tylko do czytania:)
    I muszę przyznać, że naprawdę całkiem ładnie Ci w nich!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. tobie ładnie w okularkach :) ja jakbym musiala nosic to bym wybrala soczewki

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie wyglądasz w okularach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Współczuję, ja mam właśnie ferie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo Ci w nich ładnie :)
    a okularki noś, noś, ja też tak zaczynałam i nie mogłam się przekonać i poleciało mi do -0,75 i teraz już obowiązkowo okularki albo soczewki

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.