12/17/2013

"Elf"

Cześć!
Na samym początku chciałabym Wam podziękować za wszystkie życzenia! Bardzo dziękuję, nawet nie wiecie ile radości mi one sprawiły :)
Do świąt został już tylko tydzień (♥), czyli oprócz typowych przygotowań, dla mnie wiąże się to z oglądaniem świątecznych filmów. Uwielbiam je, i zawsze nie mogę się doczekać grudnia, aby usiąść z kubkiem gorącej czekolady i zatracić w świątecznym klimacie :3
W tym roku rozpoczęłam od filmu "Elf", polecanego przez Bethany w swoich filmikach. Akurat nigdy go nie widziałam, a jak się na niego natknęłam, nie zaciekawił mnie za bardzo. Ale jak polecała, stwierdziłam, że warto :)
I nie zawiodłam się, pięknie oddaje atmosferę, przypomina co jest najważniejsze, nie tylko w święta. Przy czym jest przezabawny, i można naprawdę miło spędzić przy nim czas. Sądzę, że pewnie nigdy bym się nim nie zainteresowała, a tak poznałam jeden z ulubionych świątecznych filmów :3


A jakie są wasze ulubione świąteczne filmy? :)

10 komentarzy:

  1. też nigdy nie oglądałam tego filmu ;D
    ale co do świąt nie obejdzie się bez Kevina haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo, to też muszę sobie obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się Twoje tło bloga ! jest genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również nie oglądałam:) ja zawsze kochałam Grinch'a :) ale już chyba wyrosłam muszę znaleźć jakiś nowy film na święta;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grinch jest moim ulubieńcem, mam nadzieję, że nigdy z niego nie wyrosnę <3

      Usuń
  5. też widziałam polecenia Beth, skoro i Ty polecasz to obejrzę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam od Bethany o tym filmie i chcę go sobie obejrzeć w Wigilię albo we Święta ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem pewna, ale raczej oglądałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie denerwuje ten Kevin haha

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.