4/29/2013

Instagramowy mix

Cześć :)
Czas mija mi bardzo szybko. Nie mogę uwierzyć, że mamy już końcówkę kwietnia. Ale w sumie coraz bliżej do wakacji :D Aż się już nie chce uczyć.Zwłaszcza, że jeszcze tylko jutro i weekend majowy. Macie już jakieś plany? :)
Na dzisiaj przygotowałam mix zdjęć z mojego Instagrama. Drobiazgi, które zasługiwały uwiecznienie w tym miesiącu. Takie podsumowania bardzo mi się spodobały, fajny sposób, żeby być bliżej czytelników. Dlatego też będą one pojawiać się regularnie :3

"Glamour" z uczestniczkami Top Model|Czekam sobie na autobus| Aero z Biedry

Śnieżynki|Moja szafa| Biedronka o cudownym imieniu :D

"Kosogłos", czyli powracam do Igrzysk|Jadę Matizem|Kwiatek ze szkoły


28 komentarzy:

  1. nie jadłam jeszcze tego aero, ale wygląda pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne foty :>

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny ten kwiatek ze szkoły :)
    a białego aero jeszcze też nie jadłam ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. mega szybko ten czas zleciał :D
    świetny mix xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też czytam Igrzyska Śmierci <3
    Super zdjecia i fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny mix :)
    'kosogłos' to ciekawa książka?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohohohooooo Aero, uwielbiam! I to jeszcze do tego białe! :) Zapraszam serdecznie na konkurs, w którym do wygrania 3 naszyjniki z brudnego złota = trzech zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja - im bliżej końca, tym więcej chęci do nauki ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam taki mixy <3 A ja mam już wolne, haha cały tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ije biedronki jeszcze w tym roku nie widziałam :D
    FAJNY MIX ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sie ciesze ze juz maj :D Mam plany ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny mixik ;3
    ja obserwuje ;dd

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie mixy ! :D
    A to AERO jest pyyysznee!<3
    Super Blog,będę tu wpadać na pewno!

    Obserwuję i będzie mi miło jesli się odwzajemnisz!
    Pozdrawiam!:*
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. widziałam w sklepie to aero i chciałam nawet kupic *_* ciekawe jak smakuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje koleżanki twierdzą, że smakuje trochę jak ptasie mleczko :D

      Usuń
  15. Nigdy nie jadła Areo ;) pierwsze słyszę ;D świetny pomysł z tym podsumowaniem ze zdjęciami. Może ja taki zacznę robić :) Dzięki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jadłam aero xd ;3
    Świetny mix ;3
    Majówkaa <3
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie mixy!:) bardzo mi się zdjęcia podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  18. o, mam tego glamoura :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Super fotki :) U mnie też instagramowy mix ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też nie mogę uwierzyć że ten czas tak szybko mija, maj szybko zleci, kawałek czerwca i koniec roku szkolnego, wakacje.. Ja w weekend majowy nadrabiam czytanie książek i oglądanie filmów. Może nie jakieś szalone plany ale skupiam się tym razem na odpoczynku :) Nie widziałam jeszcze takiego aero, a Glamour muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedyś też tak miałam, ale już się przekonałam :D:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ceny są bardzo wysokie, ale raz na jakiś czas można coś wysłać. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna na animacja z kopciuszka <3


    http://exploremystoryx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.