9/01/2011

1 Wrzesień.

Dobry! Witam Was już wrześniowo, i szkolnie oczywiście ;)
Rozpoczynamy kolejny etap, mam nadzieję, że mimo szkoły i prac domowych będzie obfitował w wiele przygód i nartobi wiele wspomnień. Robi się chłodniej, ale mnie to nie zniechęci, żeby zrealizować swoje plany, o nie! Lubie jesień i lubię zimę. Kiedyś jesieni nienwidziłam, uważałam że to taki nudny i szary okres. Ale uśmiechem i kolorami można zdziałać cuda! I teraz dostrzegam piękno w tej wg. niektórych porze roku :) Zima jest  cudowna, ale wtedy kiedy nie ma "ciapy". 
Za 10 miesięcy znowu wakacje, ale przed tym sprawdziany, kartkówki, wypracowania, potem testy, wybór szkoły i komers... Już mam plan co do sukienki, ale pewnie mi się zmieni :D:D
Zaczyna się codzienne wstawanie o 7:00. Moje sny będzie przerywać Lady Gaga, Nicki Minaj albo ktoś inny. No nie ważne, ktoś będzie. Potem szybkie ogarnięcie i do szkoły. Powrót, obiad i lekcje. Mam nadzieję, że znajdę dość czasu na bloga ;)
Jest miło, zmienili nam klasę, poznałam ludzi, którzy dochodzą do klasy nizej, zobaczyłam koleżankę, której nie widziałam od roku. Siedzę z Weroniką w ostatniej ławce, ja się boje co my tam będziemy robić xD Ale będzie pozytywnie.
A jaki plan lekcji mam fajny <ironia>. Ale tylko pięć lekcji, i jeszcze się zmieni :D
Haha, ale mam dzisiaj dobry humor ^^ 
A tak w ogóle to ostatnio wygrałam dwa rozdania. Nagrody pokażę jak dojdą.
Nieziemsko się cieszę ;) I proszę mi tu nic nie podejrzewać - o wygranej zadecydował tylko los! Czasmi czytam komentarze typu: "Nie wezmę udziału, bo ja nigdy nic nie wygrywam". Ja też nie zawsze wygrywam, ale gram, a to podstawa, żeby coś wygrać. Więc doradzam Wam zagrać, nic Wam nie ubędzie, a może przybyć ;) Powiem Wam, że wzięłam udział w ponad 100 (!) rozdaniach i candy ( bynajmniej tyle mam zdjęć). Więc widać, że nie tak często mi sie coś trafia. Zapraszam do mojej podstrony i życze powodzenia ;) I kiedyś się na pewno odwdzięczę za możliwość udziału w tych zabawach :)

27 komentarzy:

  1. gratuluję.
    tez moj plan lekcji jest dziwny -.-
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Matma i niemiecki są ok :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz szczęście ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratluję w takim razie ;)) ja jeszcze nigdy nic nie wygrałam, no ale za specjalnie to się nie zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :))
    też dziś mam dobry humor ;) aż za dobry chwilowo :ppp

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranych i masz racje najważniejsze to żeby zagrać.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygrania :) Ja wzięłam udział w kilku rozdaniach ale za każdym razem kończyło się to niepowodzeniem . Może kiedyś mi się uda :)
    Notka bardzo fajna i lubię twój styl pisania (:
    Oczywiście też zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  8. Hania, proszę Cię, obie wiemy, że zawsze budzi Cię Kasia, a nie Lady Gaga :D
    a tak poza tym, to już sobie wybrałam co chcę z tych rozdań...
    i pozdrawiam z pokoju z lampkami choinkowymi kocie! :*
    K.
    P.S. Mufla cię pozdrawia najmądrzej jak tylko potrafi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Po pierwsze: przestań z tym kotem. Luna gdzieś tam lata, u mnie jej nie ma.
    Po drugie: budzi mnie Lady G.
    Po trzecie: nie dostaniesz nic.
    po czwarte: Mufla wraca do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje;] I zapraszam do mnie;]

    OdpowiedzUsuń

  11. Hi there.)

    Oh, you ve got such a cute blog!! I love it!
    Nice post.))

    I need your help (maybe again) ...
    I spend new survey ..
    Have you watched the MTV awards prizes?
    if yes whether you agree with all the awards, or something you think was unfair?

    OdpowiedzUsuń
  12. Matma nie jest tak zła;) A niemiecki... no faktycznie mało kto go lubi;P
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin:)
    http://anormalnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. najwazniesjze to pozytywne anstawienie, które u Ciebie jest ogromne ;D :))

    gratuluje wygrania rozdań ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. O jaka szczęściara :P Tyle fajnych prezencików :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To szczęściara z Ciebie, ale masz rację, żeby coś wygrać, trzeba grać:) Pozdrawiam, udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty to masz szczęście, super rzeczy wygrałaś!
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  17. zgadzam się ;)) w takich sklepach to ejszcez mogłabym w housie i w Yupsie kupwoać :D tam też słiczności ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze nie wygrałam, ale się zapisuję mimo to :) Gratuluję wygranej:) Naszczęście internet jest całodobowy, więc może znajdziesz czas na blogowanie:) grunt to pozytywne nastawienie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też nic nigdy nie wygrywam ale próbuje i zgłaszam się do wszelkich konkursów. Moim któtko trwałym marzeniem jest wygranie pewnej pary butów :P
    Dzisiaj i ja poczułam już jesień. Jeszcze trochę a zaczną się pierwsze przymrozki ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubie matmy a raczej nie nawidze . może sie to zmieni, bo w tym roku kto inny nas uczy matmy jestem pozytywnie nastawiona :)

    Zapraszam do mniee

    OdpowiedzUsuń
  21. To oczywiste, że ostatnie ławki są najlepsze i robi się w nich r ó ż n e rzeczy :D + Bardzo podoba mi się nagłówek Twojego bloga i chętnie go poobserwuję *-* pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmm.. Chyba sama zacznę grać. : ) Świetny blog. Zapraszam do siebie. :) + dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz szczęście! ;) Gratuluję ;p co do planu,to aż się wystraszyłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. ja wstaje o 6;D
    ale damy rade;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Też chcę taki plan ;d
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe, niekulturalnie napisane komentarze nie będą tolerowane. elo.